Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، چهار برنامه زنده از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «بخوان به نام پروانه»، «به ولایت امیرالمومنین»، «باران نور» و «جشنواره بزرگ صالح» عناوین برنامه های زنده ای هستند که به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شوند و «جشنواره بزرگ صالح» و «به ولایت امیرالمومنین» علاوه بر رادیو نمایش به صورت زنده از سایت و فضای مجازی این شبکه رادیویی و ایران صدا نیز پخش خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بخوان به نام پروانه» عنوان برنامه زنده ای است که چهارشنبه ششم مرداد از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ به تهیه کنندگی امیرهوشنگ کریم نیا، گویندگی نسرین زارع، امین بختیاری و نویسندگی سهیلا خدادادی با حضور فعال شنوندگان و مخاطبان رادیو نمایش که گزارشگران افتخاری این شبکه رادیویی هستند و به منظورتکریم سادات پخش می شود.

«به ولایت امیرالمومنین» نیز ویژه برنامه زنده دیگر رادیو نمایش است که به تهیه کنندگی علی بهرامی از ساعت ۲۱ تا ۲۳:۳۰ چهارشنبه ششم مرداد ماه از این شبکه رادیویی پخش می شود. این برنامه در فضای باز خیابان امین الملک میدان سردار شهید حاج احمد مایلی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود. برنامه علاوه بر رادیو نمایش به صورت زنده از سایت و فضای مجازی این شبکه رادیویی و ایران صدا نیز پخش خواهد شد.

همچنین برنامه زنده نمایشی«باران نور» به تهیه کنندگی محسن جواهری، نویسندگی سهیلا خدادادی، نگین خواجه نصیر، گویندگی حمید یزدانی ابیانه، نگین خواجه نصیر، کارشناسی علی آقا بابا و با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، روز پنجشنبه هفتم مرداد ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح از رادیو نمایش پخش می شود.

برنامه زنده رادیویی «جشنواره بزرگ صالح» که به پوشش اختتامیه این جشنواره و گفتگو با هنرمندان مطرح کشور می پردازد به تهیه کنندگی علی بهرامی از محل برگزاری این مراسم، ساعت ۲۱ تا ۲۳ پنجشنبه هفتم مرداد به صورت زنده از شبکه رادیویی نمایش، سایت و فضای مجازی این شبکه رادیویی و ایران صدا پخش می شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رادیو نمایش ویژه برنامه عید غدیر خم شبکه رادیویی صورت زنده تهیه کنندگی برنامه زنده رادیو نمایش پخش می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی

درهمه‌جای دنیا فروش نسخه ویژه یا پریمیوم پلتفرم‌ها و سایت‌های مختلف با امتیازات ویژه‌ای ازجمله حذف تبلیغات همراه است..یعنی کاربر وقتی نسخه پریمیمو را خریداری می‌کند علاوه‌بر دسترسی به تمام محتواها، از شر تبلیغات وقت و بی‌وقت راحت می‌شود. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، درهمه‌جای دنیا فروش نسخه ویژه یا پریمیوم پلتفرم‌ها و سایت‌های مختلف با امتیازات ویژه‌ای ازجمله حذف تبلیغات همراه است.یعنی کاربر وقتی نسخه پریمیمو را خریداری می‌کند علاوه‌بر دسترسی به تمام محتواها، از شر تبلیغات وقت و بی‌وقت راحت می‌شود.اما ظاهرا این قاعده در پلتفرم‌های داخلی برعکس است و مدتی است که حتی حجم تبلیغات در پلتفرم‌های داخلی بیش‌تر هم شده است .

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • ببینید | «چرخ» علم دوباره می‌پرخد
  • روایت زندگی شهدا از نگاه مستندسازان رادیویی
  • فصل جدید برنامه «چرخ» در راه آنتن شبکه چهار
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی
  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین
  • نهضت تولیدات رادیویی مردمی در جشنواره ملی مستند رادیویی «پژواک»
  • افزایش رقابت میان برنامه سازان با جشنواره پژواک رادیو