Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جاودانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره ادعای علی پارسا، سرپرست تیم استقلال ملاثانی مبنی بر اینکه نمی‌داند چگونه مهدی فیاضی با وجود قرار نگرفتن نامش در فهرست بازیکنان دیدار با شاهین شهرداری بوشهر به دلیل اتفاقات این مسابقه با حکم کمیته انضباطی ۲۴ ماه از همراهی تیمش محروم شده است، اظهار داشت: کمیته انضباطی برای صدور حکم محرومیت این بازیکن استعلام‌های لازم را اخذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکان ندارد بدون دریافت این استعلام‌ها بازیکن محروم شده باشد. با این وجود، باشگاه استقلال ملاثانی می‌تواند به کمیته استیناف اعتراض کرده و بخواهد استعلام دیگری درباره اینکه چنین بازیکنی در لیست تیم نبوده بگیرند. شاید هم داور اشتباه کرده باشد اما وی هم در لیستی که از ناظر بازی در اختیار می‌گیرد، موارد را می نویسد و نمی‌تواند خارج از آن لیست اسم کسی را یادداشت کند.

وی درباره اینکه آیا طبق استعلام کمیته انضباطی این بازیکن زمان درگیری در ورزشگاه حضور داشته است، توضیح داد: صد در صد وی در ورزشگاه حضور داشته؛ در غیر اینصورت سازمان لیگ در اعلام لیست بازی اشتباه کرده است.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون اضافه کرد: در همین سه ماه اخیر حدود ۱۵۰۰ پرونده بررسی شده است. برای هر مسابقه به لیستی که سازمان لیگ به ناظر بازی ارائه می‌دهد و طبق آن ناظر کارت بازیکنان را بررسی کرده اعتماد می کنیم. اگر واقعا ادعای سرپرست استقلال ملاثانی صحت داشته باشد، می‌توانند اعاده دادرسی کرده و در دادگاه تجدیدنظر بگویند چنین بازیکنی در لیست ما نبوده است.

جاودانی تصریح کرد: در آن صورت باید بررسی شود که چه کسی نام بازیکن را در لیستی که ناظر در اختیار کمیته انضباطی ارائه کرده قرار داده است. در آن حالت داستان پیچیده‌تر می شود. ناظر و داور بازی طبق لیستی که از سازمان لیگ می‌گیرند، رای صادر شده است‌. حتی برخی مواقع کمیته انضباطی و سازمان لیگ به ناظر اعلام می کنند یک بازیکن محرومیت انضباطی یا فنی دارد و نمی‌تواند به زمین برود اما این موضوع را به باشگاه اعلام نمی‌کنند زیرا خود باشگاه طبق مقررات انضباطی باید اسامی محرومانش را ثبت و در بازی اعمال کند.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال ملاثانی رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال استقلال ملاثانی کمیته انضباطی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!

آفتاب‌‌نیوز :

دانیال اسماعیلی فر ستاره پرسپولیس بعد از گلزنی به صنعت نفت خوشحالی جنجالی انجام داد و حرکت ناشایست این بازیکن باعث شد تا کمیته انضباطی او را یک جلسه محروم کند. محرومیتی که بعید است کسی به آن معترض باشد. بحث اصلی در خصوص محرومیت دانیال این است که کمیته انضباطی او را از بازی مقابل سپاهان در لیگ محروم کرده است. این درحالیست که بازی بعدی سرخ پوشان در جام حذفی و مقابل آلومینیوم خواهد بود. با توجه به حساسیت بالای بازی مقابل سپاهان و رقابت نفسگیر پرسپولیس با استقلال برای قهرمانی در لیگ، طبیعتا هواداران و کادرفنی پرسپولیس دوست داشتند محرومیت دانیال در بازی جام حذفی اعمال می‌شد و این بازیکن تاثیرگذار می‌توانست تیمش را در بازی حساس مقابل سپاهان در لیگ همراهی می‌کرد.

با این حال اسماعیلی فر در این بازی مهم محروم است و پرسپولیس یکی از ستاره‌های تیمش را در این دیدار در اختیار ندارد. این درحالیست که امید نورافکن ستاره سپاهان وقتی دقیقا حرکت مشابه‌ای با اسماعیلی فر در مواجه با هواداران پرسپولیس انجام داده بود، فقط با یک جلسه محرومیت مواجه شد و در حکم کمیته انضباطی ذکر نشده بود این محرومیت فقط در لیگ برتر اعمال می‌شود. همین موضوع باعث شد تا هواداران پرسپولیس نسبت به رای متفاوت کمیته انضباطی برای محرومیت اسماعیلی فر و نورافکن به شدت معترض شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم
  • واکنش حسینی به احضار به کمیته انضباطی؛ از رفتارم سوءبرداشت شد!
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر
  • محرومیت کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند
  • محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند