Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرافیست جنسیت: خانم نوع قرارداد: تمام وقت، پاره وقت، پروژه‌ای، دورکاری توانمندی ها: لیسانس گرافیک یا تجربه کافی مسلط به نرم افزار photoshop آشنا به نرم افزارهای premiere , illustrator ساخت موشن گرافیک و ویدئو کوتاه و پست تبلیغاتی مسلط به روتوش تصاویر و چهره توانایی طراحی بنر ، اسلایدر ، طراحی پست و استوری های جذاب ویژگی های انفرادی: دارای دید هنری و خلاق و آشنایی با تبلیغات اینترنتی پایبند به اصول اخلاقی و رفتار حرفه ای در تعاملات سازمانی تمرکز و کارایی بالایی در انجام فعالیتهای روزانه انجام وظایف محوله با نهایت دقت و ظرافت گزارش‌دهی منظم به مدیریت آنچه برای ما مهم است عبارت است از: نمونه کارهای شما، نه سوابق متعدد شغلی و شرکت های زیادی که کار کرده اید تجربه بالا و تخصص عملی و کاری شما، نه دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی دانشگاهی تان سواد علمی اینترنتی بدست آمده از مطالعه تحت وب و از منابع اصلی، نه مدرک اتمام دوره هایی که دیده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرایند استخدام: ابتدا شما برای ما رزومه می فرستید و ما شما را از پنجره رزومه تان قضاوت خواهیم کرد. اگر نمونه کارهای شما به اندازه کافی موید هنر طراحی و قدرت فنی و خلاقیت و ذکاوت شما بود که به مرحله بعد می روید همچنین اگر تجربه ای و نمونه کار قبلی نداشتید ریجکت می شوید.یک تست عملی طراحی حضوری در شرکت از شما به عمل آوریم. در این مرحله که شما به صورت اولیه پذیرفته شده اید، یک پروژه تستی آموزشی با شما کار خواهد شد که شما فضای کاری، فرایند خاص ما در طراحی، متریال هایی که بدست تان می رسانیم و زیرساخت های فنی ما را آشنا شوید و ما هم خروجی شما را در عمل ببینیم قراردادی با هم خواهیم داشت که شما به صورت تمام وقت در شرکت حضور یابید و یا بصورت دورکاری همکاری مشترک رسما آغاز خواهد شد. حقوق اداره کار بیمه تامین اجتماعی عیدی سنوات از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند. لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09195979970 ایمیل coaradsupp@gmail.com پربیننده ترین استخدام حراست در شرکت پالایش نفت و گاز پیروزی از کل کشور استخدام منشی اداری در صنایع بسته بندی تک ایران چاپ بازرگان در تهران استخدام مشاور حقوقی در شرکت وکیل تلفنی در گلستان استخدام کارشناس لینوکس (Linux System Administration) در مشهد استخدام کارمند روابط عمومی در آموزشگاه زبان های خارجی سپانو در گیلان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد

دریافت 8 MB

در این نمایشگاه ۱۱۲ شرکت تجهیزات نظامی بین المللی حضور دارند. حضور جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه دفاعی امسال کاملا مشهود بود به ویژه اینکه ایران برای نخستین بار از پهپاد رزمی مهاجر 6 رونمایی کرد که مورد توجه اکثر شرکت کنندگان خارجی در نمایشگاه بود.

در این نمایشگاه صنایع الکترونیک ایران در حوزه‌های جنگ الکترونیک و سامانه‌های مقابله با پهپاد و سامانه‌های مرزبانی و دوربین‌های حرارتی نیز شرکت کرده است.

دیگر خبرها

  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • ابهام بر سر طراح چینی‌خانه/ آیا شیخ بهایی در اردبیل یادگاری دارد؟
  • روز جهانی طراح و گرافیک چه روزی است؟ + تاریخچه World Graphics Day
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد