Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایون رهبران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در خصوص بازشماری آرای شورای شهر اشترینان ، اظهار کرد : برخی افراد و نامزدها به شرکت افراد غیربومی در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ شورای شهر اشترینان اعتراض داشتند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آئین‌نامه انتخابات، در شهرهای با کمتر از یکصد هزار جمعیت، افراد روستایی و غیربومی نمی‌توانند در این شهرها رای دهند، مگر اینکه یک سال از سکونت آن‌ها در شهر موردنظر گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان بروجرد با بیان اینکه طبق بررسی‌های به عمل آمده توسط هیات نظارت از مجموع ۲ هزار و ۹۵۴ رای آرای ماخوذه، ۷۴۰ نفر افراد غیربومی در انتخابات شورای شهر اشترینان شرکت نموده‌اند، افزود: همچنین ۴۳۷ رای مجهول داریم که باید در بررسی‌های بعدی مورد پیگیری واقع شود، ضمن اینکه مابقی آرا یعنی ۱۷۷۷ رای جزو آرای بومی است.

رهبران تاکید کرد: نتایج اعلام شده قطعی نیست و تنها بررسی‌های اولیه انجام شده و نیاز به راستی‌آزمایی رای‌های مجهول است، چرا که ممکن است ارای مجهول با آرای غیربومی تجمیع گردد .

وی با بیان اینکه دقت لازم در مراکز رای‌گیری اشترینان انجام نشده است، گفت: تخلفاتی دیگری نیز در این مراکز صورت گرفته که باید مورد بررسی قرار گیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تخلف انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح

شهریار افندی‌زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران اظهارداشت: در حال دریافت پیشنهادات و اطلاعات از سوی جامعه دانشگاهی درباره بازنگری در طرح ترافیک هستیم و پس از بررسی این مرحله، موضوع در کمیته‌ای ویژه بررسی نهایی خواهد شد.

وی افزود: حذف حلقه دوم طرح ترافیک یا محدوده زوج و فرد یکی از این مسائل است که بررسی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اینکه بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی خواهد بود و امسال تغییر می‌کند، گفت: تغییر در نرخ طرح ترافیک جدای این موضوع است و تصمیم در این زمینه بر عهده شورای شهر تهران است.

افندی‌زاده گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک شامل زمان اجرا و مکان اجرا است که محدوده طرح ترافیک هم احتمال کاهش دارد.

گفتنی است؛ محسن هرمزی معاون حمل و نقل شهرداری تهران نیز در این زمینه گفت: در طرح ترافیک جدید مسأله‌ای به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم

کد خبر 6087345 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • مشاوره ژنتیکی بن‌بستی برای بیماری‌های ژنتیکی
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان