Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ ‌قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه از انهدام تیم تروریستی در بوکان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بو‌کان‌، ‌قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه اعلام کرد‌‌:  به دنبال نفوذ یک تیم تروریستی سه نفره در منطقه‌ی عمومی بوکان که اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی را در دستور کار داشت، با واکنش به هنگام رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) این تیم شناسایی و متلاشی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌دو نفر از اعضای این تیم تروریستی به هلاکت رسیده و یک نفر نیز مجروح شد. در این عملیات، مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات و ادوات تخریب، به دست آمد.

‌در خلال این عملیات، سه نفر از عوامل منحرف که قصد نجات این تیم را داشتند دستگیر شدند.

انتهای پیام/ش

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس تیم تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه

علی یرلیکایا  وزیر کشور ترکیه از عملیات نیرو‌های امنیتی در چهار استان این کشور برای بازداشت مظنونان تروریست خبر داد.

به گفته یرلیکایا، ۳۶ نفر به اتهام داشتن ارتباط با تروریست‌های داعش و کمک اقتصادی و لجستیکی به تروریست‌ها بازداشت شدند. او همچنین خبر داد که مقادیری تفنگ و تپانچه بدون مجوز از مظنونان ضبط شده است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان