Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-20@01:23:56 GMT

ضربه کاری وزارت اطلاعات به شبکه تروریستی موساد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۳۴۳۰

ضربه کاری وزارت اطلاعات به شبکه تروریستی موساد

مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات : با رصد و کنترل اطلاعاتی خارج از مرز‌ها و اقدامات گسترده اطلاعاتی ـ عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) اعضای شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) به همراه محموله سنگین سلاح و مهمات پس از ورود از مبادی مرزی غرب کشور دستگیر شدند.


به گزارش جنوب نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات؛ مدیرکل ضد جاسوسی این وزارتخانه اعلام کرد: با رصد و کنترل اطلاعاتی خارج از مرز‌ها و اقدامات گسترده اطلاعاتی عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به همراه محموله سنگین سلاح و مهمات پس از ورود از مبادی مرزی غرب کشور دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عوامل موساد قصد داشتند از این تجهیزات در جریان اغتشاشات شهری وترور بهره برداری کنند؛ تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در مقطع برگزاری انتخابات نیز در چند نوبت قصد انجام اقدامات خرابکارانه در نقاط مختلف کشور داشت که با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) از انجام این خرابکاری‌های تروریستی جلوگیری به عمل آمد و ضربه‌ای کاری به شبکه تروریستی موساد در منطقه وارد شد.

مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات گفت: این تسلیحات شامل کلت کمری، نارنجک، وینچستر، کلاش و فشنگ جنگی می‌شود که برخی از آن‌ها همچون وینچستر و نارنجک برای به آشوب کشیدن اعتراضات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: وزارت اطلاعات ضمن تشکر از هوشیاری همیشگی آحاد مردم به ویژه هموطنان ساکن در استان‌های غربی کشور در مواجهه با دشمنان ایران اسلامی، از همه اقشار مردم خواست تا درباره پیشنهاد‌های مشکوک به ویژه در فضای مجازی و درخواست انجام برخی اقدامات در قبال دریافت مبالغ خارج از عرف، با هوشیاری و آگاهی بیشتر عمل کنند و مراتب را به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ اطلاع رسانی کنند.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لو رفتن ورود عناصر موساد به جنوب یمن

دولت نجات ملی یمن از نفوذ برخی عناصر موساد به بندر المخا واقع در جنوب غربی این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری «۲۶ سپتامبر» یمن، «حسین العزی» معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی این کشور گفت که صنعا نسبت به ورود برخی عناصر موساد به المخا مشکوک است.

وی در حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هرگز با هر فردی که در انتقال این عناصر و این مأموریت پلید مشارکت داشته، مسامحه نخواهیم کرد.

العزی افزود: ما در جنگ با رژیم صهیونیستی قرار داریم و می‌دانیم که این رژیم طرح‌هایی برای آموزش و استفاده از ابزارهایی برای برهم زدن امنیت و ارزش‌های جامعه یمن دارد و این امری است که ما با قاطعیت با آن برخورد خواهیم کرد.

در همین ارتباط روز یکشنبه، «یاسر الحوری» دبیر شورای عالی سیاسی دولت نجات ملی یمن پاسخ تنبیهی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی را حق طبیعی این کشور برای دفاع از خود دانست و گفت که پاسخ ایران، معادلات در منطقه را تغییر داد.

وی تصریح کرد که صنعا از پاسخ به رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و آمریکایی آن با استفاده از هر وسیله ممکن و از سوی رژیم‌ها و ملت‌های عربی و اسلامی، حمایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • دستگیری یک تبعه لهستانی به اتهام جاسوسی برای روسیه
  • ضربه کاری چین به واتساپ
  • وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
  • ضربه کاری دیگر حزب‌الله لبنان به ارتش صهیونیستی
  • لو رفتن ورود عناصر موساد به جنوب یمن
  • عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم صهیونیستی زد
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود