Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ سه‌شنبه پنجم مردادماه_ اعلام کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۳۴ هزار و ۹۵۱ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به سه میلیون و ۷۵۸ هزار و ۱۹۷ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون سه میلیون و ۲۹۱ هزار و ۹۷۰ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۷ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون ۸۹ هزار و ۴۷۹ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

از شمار مبتلایان شناسایی شده، سه هزار و ۷۰۸ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و پنج هزار و ۱۰۰ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبر 510190

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا در ایران آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران ویروس کرونا در ایران واکسن کرونا در ایران آمار کرونا در ایران واکسیناسیون کرونا در ایران آخرین رنگ بندی کرونا در ایران کرونا در اصفهان افزایش کرونا در ایران شیوع کرونا در ایران امار کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از آثار گرافیکی در خصوص واقعه صحرای طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: بیش از ۵۰ اثر با محوریت واقعه صحرای طبس از سوی  هنرمندانی از سراسر کشور تولید شد که پنجم اردیبهشت رونمایی می‌شود.

کریمیان با اشاره به اینکه رویداد ملی افول ابرهه پنجم تا هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور جمعی از هنرمندان کشور در طبس برگزار شد افزود: بیش از ۵۰ اثر در قالب‌های پوستر، تصویرسازی، موشن گرافی و کاریکاتور با محوریت شکست آمریکا در طبس از سوی گرافیست‌های سراسر کشور تولید شده است.

وی گفت: خروجی آثار منتخب طراحی شده از سوی هنرمندان ملی در قالب نمایشگاه و با حضور میهمانان کشوری در صحرای طبس برای نخستین بار به نمایش گذاشته می‌شود.

عملیات موسوم به پنجه عقاب توسط نیروی دلتای ارتش آمریکا در پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ انجام شد و با وقوع طوفان شن در صحرای طبس که از آن به عنوان امداد الهی یاد می‌شود، به شکست خفت بار انجامید.

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار گرافیکی در خصوص واقعه صحرای طبس
  • بیشترین تصادفات فوتی عابران تهرانی در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد
  • بیشترین تصادفات فوتی عابران در تهران در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد
  • اسکواش استان همدان رتبه پنجم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد
  • سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم