Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان با تأکید بر اهتمام این پایگاه در حفظ آثار دفاع مقدس، گفت: نمایشگاه حفظ آثتار و ارزش‌های دفاع مقدس، از بخش‌های مختلف و با بکارگیری توانمندی موجود برپا شده است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، نمایشگاه حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، با حضور فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان، در این یگان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه در افتتاح این نمایشگاه با تأکید بر اهتمام این پایگاه در حفظ آثار دفاع مقدس، گفت: این نمایشگاه از بخش‌های مختلف و با بکارگیری توانمندی موجود برپا شده است.
وی افزود: پربار کردن و گسترش هرچه بیشتر این نمایشگاه‌ها در یگان‌های نیروی هوایی ارتش، در گرو حمایت همه جانبه ستاد‌های برتر است.   کلیه زوایای دفاع مقدس و ایثارگری‌های ارتش باید بیان شود
سرهنگ سهیلی جانشین سازمان حفظ و ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، نیز در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از عوامل برگزاری و برپایی این نمایشگاه با اشاره به اهمیت مسئله راهبردی حفظ آثار دفاع مقدس اظهار کرد: باید با تمام توان و حمایت‌های لازم، کلیه زوایای دفاع مقدس و ایثارگری‌های انجام شده توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس را بیان کنیم و برای زنده نگه داشتن این فرهنگ سلحشوری تلاش کنیم.
  بیشتربخوانید: مدعیان حقوق بشر پاسخ دهند چرا گروهک نفاق را از لیست گروهک‌های تروریستی خارج کردند سردار عبداللهی: بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی سیار در بندرعباس برپا می‌شود افتتاح بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی تنفسی دائمی در زاهدان نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج: گروهک تروریستی نفاق روسیاه تاریخ است شهدای ترور؛ سند مظلومیت ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش دفاع مقدس اصفهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش دفاع مقدس اصفهان حفظ آثار دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین ارسطوزاده ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت با محوریت استان خوزستان تصریح کرد: امروزه آسایش و امنیت کشور، حاصل جان‌فشانی شهیدان است و بر این اساس گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگهداشت یاد و خاطره شهدا به شمار می‌رود؛ بنابراین یاد و خاطره عزیزانی که در راه مقاومت جان سپرده‌اند، راهبردی برای ادامه مسیر این شهدا را در حوزه گردشگری مقاومت است.

وی اظهار کرد: قریب به ۲۰۰ هزار شهید در جنگ تحمیلی در دفاع از کشور جان خود را از دست دادند و حدود ۱۲۷ شهر در معرض حملات هوایی و موشکی قرار گرفته‌اند. ۴۲ درصد از این حملات به شهرهای خوزستان بود و ۴۰ درصد از شهدا و مجروحان جنگ خوزستانی بودند.

ارسطوزاده افزود: استان خوزستان نقش مهمی در جنگ دفاع مقدس داشته به صورتی که کوچک‌ترین شهید، با ۱۲ روز سن و مسن‌ترین شهید آن صد سال سن است. در حال حاضر در این استان ۲۲ یادمان برای گرامیداشت شهدا وجود دارد.

وی در خصوص توسعه یادمان‌ها و آثار دفاع مقدس در خوزستان تأکید کرد: در حال حاضر ۲۲ یادمان مرتبط با دوران دفاع مقدس در استان وجود دارد که هر یک از این یادمان‌ها به مناطق مشخصی از استان مرتبط و برای ماندگاری و یادآوری این رویدادها برای عموم مردم است.

ارسطوزاده تصریح کرد: نقطه به نقطه شهر آبادان و خرمشهر و همچنین مناطق اطراف آن روایتگر رویدادها و عملیات دوران دفاع مقدس است و این پتانسیل وجود دارد که در هر کدام از این نقاط یادمان‌های متعددی ساخته شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان افزود: برنامه دقیقی برای ثبت و نگاشت یادمان‌ها در دست تهیه است که این اقدام‌ها بعد از تکمیل پرونده‌های مربوطه رونمایی و معرفی می‌شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۴۰ اثر دفاع مقدس در فهرست آثار ملی خوزستان به ثبت رسیده و ۱۰ پرونده دیگر از دوران دفاع مقدس نیز در حال آماده‌سازی است، گفت: در کنار برنامه‌های وسیع فرهنگی کاروان‌های راهیان نور و ستاد اربعین، یکی از محورهای اصلی این رویدادهای فرهنگی نقش و اهمیت استان خوزستان در گردشگری مقاومت است.

کد خبر 6087743

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • (ویدیو) مقایسه قبل و بعد محل پرتابه اسرائیل به پایگاه هوایی اصفهان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان