Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@15:59:18 GMT

سود تسلا در 3 ماه 10 برابر شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۳۷۶۹

سود تسلا در 3 ماه 10 برابر شد

سود شرکت تسلا در این ۳ ماهه به ۱.۱۴ میلیارد دلار رسیده است. این در حالی است که سود خالص تسلا در ۳ ماهه اول سال قبل به ۱۰۴ میلیون دلار رسیده بود.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، شرکت خودروسازی آمریکایی تسلا عملکرد سه ماهه دوم خود را منتشر کرد که نشان می‌داد سود این شرکت در این ۳ ماهه برای اولین بار از ۱ میلیارد دلار فراتر رفته و ۱۰ برابر دوره مشابه سال گذشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین این خودروساز بزرگ اعلام کرد دارایی‌های مرتبط با بیت‌کوین این شرکت به ۲۳ میلیون دلار می‌رسد.

سهام شرکت تسلا به دنبال انتشار این گزارش ۲ درصد جهش کرد.

به این ترتیب به هر سهم تسلا ۱.۴۵ دلار سود تعلق گرفت در حالی که کارشناسان رفینیتیو پیش‌بینی کرده بودند سود هر سهم تسلا حداکثر به ۹۸ سنت برسد.

این گزارش نشان داد سود شرکت تسلا در این ۳ ماهه به ۱.۱۴ میلیارد دلار رسیده است. این در حالی است که سود خالص تسلا در ۳ ماهه اول سال قبل به ۱۰۴ میلیون دلار رسیده بود.

درآمد تسلا از خودروسازی در این بازه به ۱۰.۸۲ میلیارد دلار رسید در حالی که درآمد حاصل از فروش خدمات به ۹۵۱ میلیون دلار و درآمد حاصل از تجارت انرژی این شرکت به ۸۰۱ میلیون دلار رسید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت تسلا سود سهام خودروسازی پول نیوز ایلان ماسک میلیارد دلار میلیون دلار دلار رسیده ۳ ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین

گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، ۱۹ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال 2024 به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، 19 درصد کاهش یافته است.

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که غول فناوری آمریکا یعنی اپل با فشار ناشی از شرکت‌ رقیب یعنی "هوآوی" به جایگاه سوم در بازار پررقابت چین سقوط کرد.

شرکت هوآوی که دفتر مرکزی آن در شنژن قرار دارد، از افزایش 69.7 درصدی فروش گوشی‌های هوشمند خود در سه ماهه اول خبر داد.

اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شداپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد

بر اساس این گزارش، شرکت هوآوی اکنون چهارمین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در چین است.

عملکرد قوی این شرکت در حالی است که تحریم‌های ایالات متحده تجارت جهانی گوشی‌های هوشمند این شرکت چینی را تقریباً از بین برده است.

به طور کلی، بازار گوشی های هوشمند چین در سه ماهه اول سال 2024 حدود 1.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت که نوید دهنده روند مثبت این صنعت در دوره سه ماهه دوم است.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فروش اپل در سال 2024 بازهم کاهش یابد. شرکت تحقیقاتی آی‌دی‌سی IDC قبلاً هشدار داده بود که حضور غول فناوری ایالات متحده در چین به دلیل محصولات رقیب و ارتقاء محدود محصولات اپل که جذابیت کلی آیفون‌ها را کاهش داده، تضعیف شده است.

اپل که زمانی باارزش‌ترین شرکت جهان بود، امسال شاهد کاهش 14 درصدی ارزش سهام خود بود که در کل بازار عملکرد ضعیفی داشت. ارزش بازار آن هنوز 2.56 تریلیون دلار است و پس از شرکت مایکروسافت در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • EV2؛ خودروی مقرون‌به‌صرفه‌ کیا آماده رقابت با تسلا می‌شود