Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، محمدحسین دارایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفدهمین دوره جشنواره سراسری الگوهای برتر تدریس که همه ساله برگزار می‌شود هشت نفر از معلمان این شهرستان موفق به کسب رتبه برتر  استانی شده و به مرحله کشاورزی راه یافتند. 

وی افزود: مرحله استانی هفدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس در حالی به کار خود پایان داد که معلمان این شهرستان  توانستند بیشترین نفرات راه یافته به مرحله کشاورزی را ارز آن خود سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اضافه کرد: در این دوره از جشنواره، هشت نفر از معلمان نهاوند موفق به کسب رتبه های اول و دوم در مرحله استانی و راهیابی به مرحله کشوری شدند.

وی گفت: اسامی معلمان افتخارآفرین در این دوره از جشنواره  فردین احمدوند رتبه اول استان در درس آمادگی دفاعی، سعیده السادات عطاری رتبه اول استان در درس عربی، معصومه ساکی رتبه اول استان در درس فیزیک، سجاد احمدوند رتبه اول استان در درس فلسفه، پوران قیاسوند رتبه دوم استان در درس ادبیات، زینب سیاوشی رتبه دوم استان در درس روانشناسی، لادن خدارحمی رتبه دوم استان در درس علوم اجتماعی و محمدامین فلکی رتبه دوم استان در درس زبان انگلیسی هستند.

دارایی افزود: سال گذشته دو نفر از دبیران این شهرستان موفق به کسب رتبه اول و دوم جشنواره الگوهتی برتر تدریس در سطح کشور شده بودند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره الگوهای برتر تدریس رتبه دوم استان در درس رتبه اول استان در درس برتر تدریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این جشنواره که هشت تیم و بیش از ۱۰۰ نفر دانش آموز، مربی و داور شرکت کرده بودند، تیم‌های شهرستان دشتی و جم به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و تیم‌های شهرستان‌های گناوه و کنگان رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

ثنا شیخیانی و کیاناغلامیان هر ۲ نفر از شهرستان دشتی به ترتیب صاحب عناوین بهترین دروازه بان و خانم گل جشنواره شدند. همچنین با انتخاب کمیته فنی، دلسا دهدشتی از شهرستان گناوه به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد.

این مسابقات از طرف هیأت ورزش دانش‌آموزی و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان برگزار شده بود.

گفتنی است تیم فوتسال ابتدایی دختران استان در سال گذشته از بین ۲۵ استان کشور، مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

کد خبر 6086197

دیگر خبرها

  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری