Web Analytics Made Easy - Statcounter

از اصفهان خبر می رسد باشگاه سپاهان برای فصل آینده به دنبال مذاکره با سانتاکلارا و جذب شهریار مغانلو است...

به گزارش طرفداری، شهریار مغانلو که فصل پیش راهی سانتاکلارا شده بود، نیم فصل به صورت قرضی به پرسپولیس پیوست تا حداقل به مدت نیم فصل برای سرخ ها بازی کند اما در فصل جدید باشگاه پرسپولیس برای نگه داشتن شهریار در تیم یا باید این بازیکن را از سانتاکلارا بخرد و یا پول بیشتری نسبت به این فصل برای جذب قرضی حداقل برای یک فصل دیگر پرداخت کند که با این اوضاع اقتصادی و مشکلات باشگاه بعید به نظر می رسد سرخ ها توانایی مالی این انتقال را داشته باشند و به همین دلیل باشگاه سپاهان در این بین دست به کار شده تا شهریار مغانلو را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این که محمد محبی قصد دارد لژیونر شود و با باشگاه سپاهان هم قرارداد دارد، کلید معامله سپاهان برای خرید مغانلو می تواند همین محمد محبی باشد. شایعه شده اصفهانی ها قصد دارند محمد محبی را به همراه مقداری پول به سانتاکلاارا بدهند و در ازای این انتقال شهریار مغانلو را به خدمت بگیرند.

سپاهان و پرسپولیس همچنان در این فصل رقابت خود برای قهرمانی را ادامه می دهند و قطعا در فصل آینده هم در بازار نقل و انتقالات و هم در بازی ها رقیب اصلی هم خواهند بود.

در روزهای پایانی لیگ بیستم تیم های پرسپولیس و سپاهان و همچنین برخی باشگاه های دیگر به فکر فصل آینده هم هستند. گویا یکی از برنامه های سپاهان همین است که اگر پرسپولیس توان خریدن شهریار مغانلو از سانتاکلارا را نداشت، بلافاصله برای جذب او دست به کار شود.

 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با ابراهیم صادقی: بازیکنان نمی توانند فغانی را تحت تاثیر قرار دهند؛ او شیطنت را تشخیص می دهد ناگفته های شناگر المپیکی: ماساژور نداشتیم؛ پنهانی از وان یخ تیم بزریل استفاده کردیم! انتقال سردار آزمون به رم منتفی شد؛ او به بایرلورکوزن می رود/ توتو مرکاتو برابی: مربی لایپزیش را نمی شناختم، اسمش را گوگل کردم! مصدومیت 3 ماهه هافبک دربی کانتی به دلیل تکل خشن وین رونی، سرمربی این تیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهریار مغانلو محمد محبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار

سرمربی پرسپولیس اسامی بازیکنان مدنظرش برای حضور در جمع سرخپوشان را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

معامله انجام شد؛ استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!