Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تملک برخی کارخانه‌ها از سوی بانک‌های استان سمنان به مانعی بر سر راه رونق تولید تبدیل شده است؛ تملک توسط بانک‌ها برخلاف شعار سال برای حمایت از تولید است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سال 1400 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام تولید، مانع زدایی و پشتیبانی نام‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس لازم است مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به بررسی مهم‌ترین چالش‌های پیش روی تولید و ارائه راهکارهای اجرایی مناسب در بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع مخل تولید و استفاده بهینه از سرمایه‌گذاری‌ها و ظرفیت‌های موجود بپردازند؛ آنهم در استانی که به لحاظ تولید و صنعت به واسطه ظرفیت‌هایش حرف های زیادی برای گفتن دارد.

علیرضا شریفی‌نژاد، معاون ‌هماهنگی ‌امور اقتصادی استاندار سمنان بر رفع موانع تولید در کمترن زمان ممکن تأکید کرد و گفت: از سیستم‌های رصد اطلاعاتی در زمینه تقویت صنعت و رسیدگی به موانع تولید استفاده شود.

وی عنوان کرد: مباحثی همچون عیین‌ تکلیف واحدهای تملیکی و توجه و تمرکز بر طرح‌های نیمه‌تمام‌ با جذب سرمایه‌گذاران جدید باید در راستای رفع موانع تولید با جدیت دنبال شود و گره‌ها و مسائل پیرامون آن هر چه زودتر برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اجرای مصوبات کارگروه ستاد تسهیل استان سمنان را از سوی بانک‌های عامل ضروری دانست و گفت: فلسله وجودی این کارگروه تسهیل در امور، رفع موانع بخش تولید و تقویت صنعت استان سمنان است.

شریفی‌نژاد با تأکید بر تقویت بازدهی بازار تولید گفت: باید برای ورود سرمایه‌گذاران جدید به حوزه صنعت و تولید استان برنامه‌ای مدون تدوین شود و بسترها و جذابیت‌های لازم در این راستا ایجاد شود.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای جذب سرمایه‌گذار در استان سمنان گفت: حضور سرمایه‌گذاران با نگاهی عدالت‌محور توزیع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بیان کرد: شرط لازم برای فعال شدن بنگاه‌های اقتصادی حمایت، پشتیبانی و مانع‌زدایی در حوزه تولید است.

علی تشنه‌دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: در چهارماهه امسال 162 طرح به بانک‌های عامل استان سمنان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش 23 هزار و753 میلیارد ریال معرفی شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد تا کنون به 65 طرح مبلغی بالغ بر یک هزار و 797 میلیارد ریال از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عنوان کرد: در حال حاضر ارائه تسهیلات به 97 طرح از سوی بانک‌ها در دست بررسی است.

تشنه‌دل تأکید کرد: رفع موانع از پیش روی تولید مستلزم همراهی و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان سمنان است.

راهکارهای مدیران برای رفع موانع تولید در استان سمنان چیست؟روسیه موانع تولید و توزیع واکسن کرونا در جهان را رفع می‌کندمعاون وزیر کشور از 10 واحد راکد ارومیه بازدید کرد؛ تصمیماتی برای رفع موانع تولید اتخاذ شد

برداشتن موانع سر راه تولیدکنندگان با اجرای درست قوانین نیازمند همراهی بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات رونق تولید است تا این موانع نظیر تملک برخی کارخانه‌ها از سوی بانک‌ها برداشته نشود؛ نمی‌توان امیدی به شکوفایی تولید داشت.

انتهای پیام/363/ش

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس رفع موانع تولید سوی بانک ها بانک های عامل استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیسی در سمنان: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است/تذکر مهم به بانک‌ها 
  • رئیسی در سمنان: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است/تذکر رئیس جمهور به بانک‌ها 
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • دستور ویژه رئیسی برای احیای واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است
  • پرواز بلند تولیدگران سمنانی از روی موانع/ رکود پشت در گذاشته شد
  • واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها مصداق بارز بنگاه‌داری است
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس