Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های تکواندوی المپیک توکیو در ۲ وزن ۸۰+کیلوگرم آقایان و ۶۷ +کیلوگرم بانوان برگزار شد که در انتها نماینده‌های صربستان در بخش بانوان و نماینده روسیه در بخش آقایان با برتری مقابل حریفان خود به مدال طلا دست یافتند.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم بانوان نماینده‌های فرانسه و بریتانیا در جایگاه سوم و نماینده کره جنوبی در رتبه دوم جای گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۸۰+ کیلوگرم آقایان نیز نماینده‌های کره جنوبی و کوبا سوم و نماینده مقدونیه نیز در جایگاه دوم قرار گرفتند.

نماینده‌های کشورمان در رقابت‌های المپیک توکیو بدون کسب مدال به کار خود پایان دادند.

بیشتر بخوانید

مدال نقره حاصل کار تیم میکس تکواندوی ایران در المپیک

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسن رنگرز در حاشیه برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در اهواز درباره کامل‌شدن سهمیه‌های کشتی فرنگی ایران در المپیک پاریس گفت: خوشحالم که کشتی فرنگی با شایستگی توانست شش سهمیه باقیمانده المپیک را کسب کند و با یک انسجام تیمی و بدون دغدغه موفق شد مسیر ناهموار و سخت آماده‌سازی را پشت سر بگذارد. البته الان هم حرف چند ماه گذشته را تکرار می‌کنم. از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب شش سهمیه نبود؛ کمااینکه در المپیک هم شما با ۱۰۰ ورزشکار شرکت کنید، خیلی به تعداد و کمیت امتیاز نمی‌دهند و کیفیت نتیجه‌ها و به طور مشخص به رنگ مدال‌ها نگاه ویژه‌ای می‌شود. امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را در المپیک رقم بزنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره رقابت کشتی‌گیران ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم برای المپیک پاریس گفت: چرخه انتخابی تیم ملی کاملاً مشخص است. در ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم مسیرهایی برای ارزیابی فنی کشتی‌گیران تعریف و مشخص شد که چهار کشتی‌گیر باید در وزن‌های ۶۰ و ۶۷ کیلو در تورنمنت رنکینگ مجارستان شرکت کنند تا ارزیابی نهایی برای حضور در المپیک انجام شود.

رنگرز درباره رقابت حساس میان سعید اسماعیلی و محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک گفت: قطعاً رقابت‌ها بسیار حساس خواهد بود. ما دو ارزیابی در چرخه انتخابی تیم ملی تعریف کردیم. بخشی از ارزیابی‌ها، نه فقط در خصوص این دو وزن، ارزیابی‌های داخلی است که رقابت‌های قهرمانی کشور را شامل می‌شود. صرفاً قهرمانی در مسابقات کشوری به منزله پوشیدن پیراهن تیم ملی نیست. کشتی‌گیر باید در رقابت‌های بین‌المللی نیز نشان بدهد می‌تواند کسب افتخار کند. بنابراین ارزیابی‌های داخلی و کلی مکمل همدیگرند.

او درباره صحبت‌های علیرضا دبیر مبنی بر اینکه نباید انتظارها از کشتی در المپیک بالا باشد، خاطرنشان کرد: منهای رقابت‌های ۲۰۱۲ لندن، در همه ادوار المپیک اگر یک مقایسه تطبیقی انجام دهیم، کاروان کشتی ایران سهم خود را با یک نشان طلا ادا کرده است. اگر به هر دلیلی بخواهیم فشار را روی کشتی بیش از فضای متعارف خودش تحمیل کنیم و بار اضافه روی دوش کشتی‌گیران بگذاریم نه‌تنها کمک‌کننده نخواهد بود بلکه بازدارنده است.

رنگرز گفت: صحبت‌های دبیر را ۱۰۰درصد درست می‌دانم. توقع از کشتی‌گیران ما باید یک مدال طلا باشد. این به معنای این نیست که قهرمانان ایران تلاش برای مدال‌های بیشتر نداشته باشند ولی آن چیزی که باید مورد مطالبه قرار گیرد کسب یک مدال طلاست.

رنگرز درباره انتخاب امین میرزازاده به عنوان برترین ورزشکار سال ایران گفت: از دوستان تشکر می‌کنم زیرا برنامه خوبی تدارک دیدند. فدراسیون کشتی نیز با توجه به عملکردش در حوزه مدال‌آوری و ساخت‌وساز به عنوان فدراسیون برتر شناخته شد. درباره امین میرزازاده هم توقع غیر از این نبود. دو نشان طلا در آسیا، یک نشان طلا در بازی‌های آسیایی و یک نشان طلا در مسابقات قهرمانی جهان‌، آقایی ورزش کشور برازنده امین میرزازاده است. قطعاً یک نشان زیبا در المپیک در کارنامه‌اش خالی است که قطعا به دست خواهد آمد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان درباره سطح کیفی مسابقات جام تختی گفت: یکی از تورنمنت‌های ریشه‌دار و باسابقه ما جام تختی است و تلاش ما باید معطوف به این باشد که در بهترین سطح برگزار شود. این رقابت‌ها امسال تحت تاثیر مسابقات کسب سهمیه قرار گرفته و خیلی از تورنمنت‌های دنیا نیز با کیفیت و مشابه رقابت‌های جام تختی برگزار می‌شود. این رویداد برای ما یک میدان جدید است. داشته‌هایمان را برای چهار وزن غیر المپیکی ارزیابی فنی می‌کنیم و هم برای تیم ملی امید از درون این مسابقات نفرات برتر را انتخاب خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد