Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:02:19 GMT

برای خرید تسمه خودرو چقدر هزینه کنیم؟

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۶۵۱۴

برای خرید تسمه خودرو چقدر هزینه کنیم؟

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت انواع تسمه خودرو در بازار به شرح زیر است: 

نام کالا  قیمت (تومان) کیت تسمه تایم کنتیننتال مدل CT 754 مناسب برای پژو 405 سمند و پژو پارس ۵۷۳,۰۰۰ تسمه تایم کنتیننتال مدل CT754 مناسب برای پژو 405/پارس/سمند ۲۹۰,۰۰۰ تسمه تایم دانگیل مدل ED107RP22 مناسب برای پراید ۱۷۵,۰۰۰ تسمه دینام دایکو مدل 6pk1663مناسب برای پژو 405 ,پژو پارس و سمند ۱۸۸,۰۰۰ تسمه تایم میتسوبیشی مدل M553-L مناسب برای پراید ۱۱۲,۰۰۰ کیت تسمه تایم کنتیننتال مدل CT1126 مناسب برای ال 90 ۱,۴۵۰,۰۰۰ تسمه تایم رایکالتون مدل 134RT1077 مناسب برای پژو 206 تیپ 5 ۴۲۵,۰۰۰

انتهای پیام/ 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوازم خودرو قیمت تسمه خودرو مناسب برای پژو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کریمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، در خصوص عملکرد اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در دولت سیزدهم، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته در این دولت به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که توسط این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، ادامه داد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی عنوان کرد: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحدها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است.

کریمی بیان کرد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

کد خبر 6088312

دیگر خبرها

  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • چطور با خرید در شیشه ای اتوماتیک و دزدگیر اماکن با هزینه کم، امنیت را بالا ببرید؟
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام