Web Analytics Made Easy - Statcounter

7 تیم آماده رقابت بر سر کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هستند.

حدود دو هفته دیگر، فصل 2021/2022 لیگ برتر انگلیس با بازی میان برنتفورد و آرسنال آغاز خواهد شد. تیم های منچستریونایتد، لسترسیتی، تاتنهام، لیورپول و آرسنال ترکیب خود را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تقویت کرده اند و دو باشگاه چلسی و منچسترسیتی هنوز موفق به جذب بازیکن جدیدی نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل آینده شاهد رقابت این تیم ها بر سر کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس خواهیم بود. همین موضوع سوژه جدید عمر مومنی، کاریکاتوریست سایت گل شده است:

کاریکاتور عمر مومنی

 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با ابراهیم صادقی: بازیکنان نمی توانند فغانی را تحت تاثیر قرار دهند؛ او شیطنت را تشخیص می دهد ناگفته های شناگر المپیکی: ماساژور نداشتیم؛ پنهانی از وان یخ تیم بزریل استفاده کردیم! انتقال سردار آزمون به رم منتفی شد؛ او به بایرلورکوزن می رود/ توتو مرکاتو برابی: مربی لایپزیش را نمی شناختم، اسمش را گوگل کردم! مصدومیت 3 ماهه هافبک دربی کانتی به دلیل تکل خشن وین رونی، سرمربی این تیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد

کروات‌ها جام قهرمانی تورنمنت مصر را بالای سر بردند

طرفداری | تورنمنت چهارجانبه مصر موسوم به ACUD کاپ، شب گذشته (سه‌شنبه) با قهرمانی کرواسی به اتمام رسید. در این تورنمنت تیم‌های مصر، نیوزیلند، تونس و کرواسی حضور داشتند و کروات‌ها با برتری 4-2 برابر میزبان در دیدار نهایی، جام قهرمانی را بالای سر بردند. شاگردان زلاتکو دالیچ در نیمه نهایی، تونس را در ضربات پنالتی شکست داده بودند.

در دیدار دیشب، لوکا مودریچ دو پاس گل ثبت کرد تا نقش پررنگی در پیروزی تیمش ایفا کرده باشد. نیکولا ولاشیچ، برونو پتکوویچ، آندری کراماریچ و لوورو مایر گل‌های کرواسی در این بازی را به ثمر رساندند. گفتنی است محمد صلاح و محمد ال ننی مصر در این تورنمنت غیبت داشتند و نتوانستند برای مصر به میدان بروند.

ترکیب ابتدایی دو تیم و نمرات بازیکنان

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد
  • ویسی مثل قهرمان‌ها به تیم محبوب برگشت (عکس)
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • ستاری: خیبر صعود کن و قهرمان شو!
  • از قهرمانی استقلال چیزی نگویید؛ هنوز زود است!