Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@08:27:30 GMT

سپاهان به دنبال جذب مظاهری و مغانلو!

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۶۶۶۵

خبرگزاری آریا- با توجه به این که پیام نیازمند لژیونر شده و روز جمعه آخرین بازی خود را برای سپاهان بازی میکند، طلایی پوشان برای فصل آینده به دنبال جذب یک دروازه بان مطمئن هستند.
به گزارش آریا، باشگاه سپاهان به دنبال جذب یک جانشین برای پیام نیازمند است و با توجه به این که دروازه بان های خوب زیادی در بازار نقل و انتقالات ایران وجود ندارند و تیم هایی مثل پرسپولیس دروازه بان های خود را از دست نمی دهند، باشگاه سپاهان گزینه های ایرانی زیادی برای جانشینی پیام نیازمند ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شنیده ها حاکی از آن است باشگاه سپاهان بعد از قطعی شدن جدایی پیام نیازمند، اقدامات موثری برای انتقال رشید مظاهری به این تیم انجام داده است و به احتمال زیاد رشید مظاهری به این تیم منتقل می شود. البته سپاهانی ها محمدرضا اخباری را هم زیر نظر دارند و با توجه به این که تراکتور برای فصل آینده حسین پورحمیدی را جذب کرده، احتمال جدایی محمدرضا اخباری از تراکتور وجود دارد اما در هر صورت رشید مظاهری اولویت اول سپاهانی ها برای جانشینی نیازمند است.
رشید مظاهری در آغاز لیگ برتر بیستم به استقلال پیوست و کنار سید حسین حسینی دروازه بانان استقلال در این فصل بودند که هم زمان محمود فکری و هم زمان فرهاد مجیدی، رشید مظاهری دروازه بان اصلی استقلال و انتخاب اول کادر فنی بود و در لیگ قهرمانان آسیا هم او درون دروازه آبی ها ایستاد اما طی هفته های اخیر که سیدحسین حسینی دوباره تبدیل به دروازه بان اصلی استقلال شده، شایعه هایی پیرامون جدایی مظاهری از استقلال و انتقال او به سپاهان به گوش می رسد. البته مظاهری گویا با باشگاه استقلال اختلاف حساب مالی هم دارد و نحوه پرداخت ها در استقلال به گونه ای بوده که باعث نارضایتی او شده است.
از طرفی از اصفهان خبر می رسد باشگاه سپاهان برای فصل آینده به دنبال مذاکره با سانتاکلارا و جذب شهریار مغانلو است. شهریار مغانلو که فصل پیش راهی سانتاکلارا شده بود، نیم فصل به صورت قرضی به پرسپولیس پیوست تا حداقل به مدت نیم فصل برای سرخ ها بازی کند اما در فصل جدید باشگاه پرسپولیس برای نگه داشتن شهریار در تیم یا باید این بازیکن را از سانتاکلارا بخرد و یا پول بیشتری نسبت به این فصل برای جذب قرضی حداقل برای یک فصل دیگر پرداخت کند که با این اوضاع اقتصادی و مشکلات باشگاه بعید به نظر می رسد سرخ ها توانایی مالی این انتقال را داشته باشند و به همین دلیل باشگاه سپاهان در این بین دست به کار شده تا شهریار مغانلو را جذب کند.
با توجه به این که محمد محبی قصد دارد لژیونر شود و با باشگاه سپاهان هم قرارداد دارد، کلید معامله سپاهان برای خرید مغانلو می تواند همین محمد محبی باشد. شایعه شده اصفهانی ها قصد دارند محمد محبی را به همراه مقداری پول به سانتاکلاارا بدهند و در ازای این انتقال شهریار مغانلو را به خدمت بگیرند.
سپاهان و پرسپولیس همچنان در این فصل رقابت خود برای قهرمانی را ادامه می دهند و قطعا در فصل آینده هم در بازار نقل و انتقالات و هم در بازی ها رقیب اصلی هم خواهند بود. در روزهای پایانی لیگ بیستم تیم های پرسپولیس و سپاهان و همچنین برخی باشگاه های دیگر به فکر فصل آینده هم هستند. گویا یکی از برنامه های سپاهان همین است که اگر پرسپولیس توان خریدن شهریار مغانلو از سانتاکلارا را نداشت، بلافاصله برای جذب او دست به کار شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سپاهان مظاهری مغانلو باشگاه سپاهان شهریار مغانلو پیام نیازمند رشید مظاهری دروازه بان فصل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرده‌برداری راک از جمله‌ای که در گوش کودی رودز گفت/ اخبار WWE

معما حل شد.

اپیزود ماندی نایت راو این هفته با حضور غافلگیرکننده راک در ابتدای شو همراه بود. این ستاره هالیوود پس از رفتن به رینگ چیزی در گوش کودی گفت و سپس به بک استیج رفت. اگرچه کمتر کسی توانست بشنود که راک در آن لحظه چه چیزی به کودی گفت، اما کتک خوردن کودی از دست راک در انتهای شو را همه تماشا کردند. ضرباتی که در نهایت منجر به خونریزی فرزند داستی رودز فقید از ناحیه سر شدند.

طرفداری | راک امروز در صفحه اینستاگرام خود اینگونه از آنچه به کودی گفت پرده برداشت:

امشب، خونت رو می‌ریزم.

با درنظر گرفتن اینکه کودی در حین شو در پاسخ به سوال خبرنگار WWE از جمله‌ای که راک به او گفت پاسخ داده بود که او قولی داد که نمی‌تواند به آن عمل کند، این ادعای راک منظقی به نظر می‌رسد. 

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • فروردین سرنوشت‌ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می‌شوند؟
  • فروردین سرنوشت ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می شوند؟
  • پرده‌برداری راک از جمله‌ای که در گوش کودی رودز گفت/ اخبار WWE
  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟