Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@21:58:40 GMT

پرسپولیس نان نیم فصل اول را می خورد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۶۷۸۲

پرسپولیس در دور رفت رقابت های لیگ بیستم بهتر از سپاهان نتیجه گرفته و همین موضوع سرخ ها را در یک قدمی قهرمانی قرار داده است

به گزارش طرفداری، جدول نیم فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر نشان می دهد سپاهان با 10 برد و 4 مساوی صدرنشین است و پرسپولیس با همین تعداد برد و مساوی و به علت تفاضل گل کمتر در رده دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در دور رفت مسابقات با 2 امتیاز بیشتر و تفاضل گل بهتر (شش گل بیشتر) از سپاهان در صدر جدول قرار داشت به طوری که امروز مساوی با سپاهان و برتری سپاهان با تفاضل 3 گل بهتر، اختلالی در عملکرد سرخپوشان ایجاد نکرده و به عبارتی پرسپولیس هنوز نان نیم فصل اول را می خورد.

در جدول نیم فصل دوم تیم سپاهان همراه پرسپولیس با 10 برد و 4 مساوی در صدر هستند، سپاهان 26 گل زده و 5 گل خورده دارد و تیم پرسپولیس 24 گل زده و 6 گل خورده دارد.

در رده سوم جدول دور برگشت مسابقات استقلال با 30 امتیاز قرار دارد، استقلال با 9 برد و 3 مساوی و 2 باخت، 17 گل زده و 6 گل خورده دارد و تیم نساجی تیم چهارم دور برگشت است، نساجی در دور برگشت 7 برد و 2 مساوی و 5 باخت دارد، نساجی 14 گل زده و 12 گل خورده دارد.

پیکان با 5 برد و 7 مساوی و 2 باخت در رده پنجم قرار گرفته است، پیکان با 17 گل زده و 11 گل خورده در جدول قرار گرفته است و بعد از این تیم هم گل گهر سیرجان با 22 امتیاز و تفاضل گل کمتر از پیکان در رده ششم ایستاده است.

فولاد خوزستان با 20 امتیاز، تراکتور با 20 امتیاز و  تفاضل گل کمتر از فولاد، پدیده با 19 امتیاز، ذوب آهن و آلومنیوم با 15 امتیاز، مس رفسنجان با 14 امتیاز، نفت آبادان با 11 امتیاز، نفت مسجدسلیمان با 10 امتیاز، سایپا با 9 امتیاز و ماشین سازی تبریز با 6 امتیاز دیگر تیم های حاضر در جدول دور برگشت لیگ برتر هستند.

در فوتبال گفته می شود تیمی که قهرمان نیم فصل شود، جام نمی گیرد اما گویا این موضوع در خصوص پرسپولیس صدق نمی کند چرا که سرخ ها دقیقا به اندازه سپاهان در نیم فصل دوم امتیاز گرفتند اما نتایج بهتر آن ها در نیم فصل اول، شاگردان یحیی گل محمدی را در یک قدمی قهرمان قرار داده است.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با ابراهیم صادقی: بازیکنان نمی توانند فغانی را تحت تاثیر قرار دهند؛ او شیطنت را تشخیص می دهد ناگفته های شناگر المپیکی: ماساژور نداشتیم؛ پنهانی از وان یخ تیم بزریل استفاده کردیم! انتقال سردار آزمون به رم منتفی شد؛ او به بایرلورکوزن می رود/ توتو مرکاتو برابی: مربی لایپزیش را نمی شناختم، اسمش را گوگل کردم! مصدومیت 3 ماهه هافبک دربی کانتی به دلیل تکل خشن وین رونی، سرمربی این تیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل خورده دور برگشت گل زده نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ شامگاه امروز در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که با پیروزی سه بر صفر میهمان سرخپوش همراه بود.

بیشتر بخوانید؛ شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد

دانیال اسماعیلی فر (۷)، عیسی آل‌کثیر (۶۶) و محمدحسین کنعانی‌زادگان (۷۱( برای پرسپولیس گلزنی کردند.

ترکیب ثابت با یک تلفات

پرسپولیس در این دیدار بار دیگر با ترکیب ثابت خود وارد زمین شد. امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی (فرشاد فرجی - ۴۶) محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی (سعید صادقی -۸۴)، امید عالیشاه (وحید امیری -۱۰) اوستون ارونوف محمد خدابنده‌لو - ۷۷) و عیسی آل‌کثیر (ابوالفضل بابایی - ۷۷) در بازی امروز به میدان رفتند.

مصدومیت عالیشاه در دقیقه ۱۰ باعث تعویض زودهنگام او سد تا وحید امیری جایگزین او شود. آسیب دیدگی کاپیتان اول پرسپولیس طوری به نظر می‌رسد که او به دلیل کشیدگی عضله همسترینگ نمی‌تواند تیمش را در ادامه فصل همراهی کند.

همچنین ترکیب صنعت نفت آبادان نیز در این بازی اینگونه بود:

پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر (۷۷- حسین سنگرگیر)، طالب ریکانی (بارانی -۹۰)، مصطفی احمدی (۷۷- حسین شنانی)، استیو بوباکر، یوسف کی شمس، علی یوسف (۶۳- رضا امانی نژاد).

بازی منطقی با کمترین ریسک

پرسپولیس در ابتدای این مسابقه روی سانتر امید عالیشاه خیلی زود توانست با ضربه سر دانیال اسماعیلی‌فر به گل برتری برسد. پس از این گل نیز حمله‌های صنعت نفت با دفاع مستحکم خط دفاعی سرخپوشان همراه بود تا مهاجمان خارجی نفتی‌ها نتوانند هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه امیررضا رفیعی ایجاد کنند.

یک گل در نیمه اول باعث شد تا نفتی‌ها مقابل چشمان نگران هواداران خود بازی را در نیمه دوم کمی تهاجمی‌تر شروع کند اما باز هم تجربه و بازی کم اشتباه پرسپولیس بود که صنعت نفت را اسیر خود کرد. پرسپولیس وقتی دفاع خسته و سردرگم نفت را دید دست از حمله کردن برنداشت تا در فاصله پنج دقیقه‌ای بتواند دو گل دیگر به ثمر رسانده و سه امتیاز این دیدار با اقتدار برای خود کند.

بردی که پرسپولیس را موقتا به صدر جدول رساند ولی باعث شد تا صنعت نفت نفس‌های سقوط به لیگ یک را پشت گوش خود احساس کند.

شاگردان اوسمار ویه را با این برتری به امتیاز ۵۲ رسیده و در صدر قرار گرفتند ولی صنعت نفت با ۱۶ امتیاز به قعر جدول چسبیده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

فاطمه نورنژاد کد خبر: 1227614 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته بیست و چهارم‌
  • تلاش استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • ترکیب تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس اعلام شد
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم