Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@05:11:06 GMT

نظارت بر اصناف و ادارات شیراز تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۶۷۹۲

نظارت بر اصناف و ادارات شیراز تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالرسول حقیقی با اشاره به سیر صعودی ابتلا به این بیماری در این شهرستان و تکمیل ظرفیت بیمارستانها، نظارت اتحادیه‌های صنفی بر حسن اجرای دستور العمل‌ها را ضروری دانست و افزود: در صورت عدم همکاری اتحادیه‌های صنفی، متخلفان به مراجع ذیصلاح معرفی می‌شوند.

معاون فرماندار شیراز، اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا را به منزله اخطار به تمام مشاغل غیر ضرور برشمرد و بیان کرد: اکیپ‌های گشت مشترک ستاد کرونای شهرستان شیراز در صورت مشاهده فعالیت مشاغل گروه‌هایی که منع فعالیت در وضعیت قرمز دارند و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های اعلامی ستاد ملی کرونا در مشاغل گروه یک، می‌توانند تا خروج شهرستان از وضعیت قرمز، نسبت به پلمب واحد‌های متخلف اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی با اشاره به اینکه حضور کارکنان مراکز دولتی در محل کار تا دو سوم کاهش یافته و به صورت دور کاری انجام خواهد شد، اعلام کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارات و نهاد‌های شهرستان شیراز موظف به اجرای دقیق این دستور العمل هستند و در صورت گزارش هر گونه تخلف، به مراجع نظارتی معرفی خواهند شد.

معاون فرماندار شیراز تعطیلی تمام برنامه‌های آموزشی، گردهمایی‌ها و مراسم ملی و آئینی را یاد آور و متذکر شد: تجمع مردمی در مقابل کافی‌شاپ‌ها و اشغال پیاده‌رو‌ها تخلف به شمار می‌رود و با متخلفان از طریق پلمب واحد صنفی تا پایان محدودیت ها، برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون فرماندار شیراز موج پنجم کرونا نظارت بر اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد

آفتاب‌‌نیوز :

ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های شرقی استان کرمان اعلام کرد: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی بروز سیل؛ کلاس‌های درس مدارس شهرستان‌های نَرماشیر، فهرج، ریگان و گنبکی روز چهارشنبه تعطیل شد و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران این شهرستان‌ها، تعطیلی مدارس به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان بوده و کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس زاهدان فردا تعطیل شد

همچنین بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان سیستان و بلوچستان، فعالیت مدارس «تمامی مقاطع» تحصیلی در نوبت صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه جاری، به صورت «غیر حضوری» برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • مدارس برخی شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد