Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد، نیروهای ترکیه مناطق استقرار نیروهای کُرد در شمال حلب را هدف گرفتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، دیده‌بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان اعلام کرد، نیروهای ترکیه و گروه‌های هم‌پیمان آن مناطق استقرار نیروهای کُرد در «تنب»، «کشتعار» و مناطق دیگر در حومه شمالی حلب را هدف حمله توپخانه‌ای قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز همچنین اعلام کرد، نیروهای کرد نیز با هدف قرار دادن اطراف شهر «اعزاز» به آن واکنش نشان دادند که در نتیجه این حمله یک غیرنظامی زخمی شد.

نیروهای کرد همچنین روستای «المقری» در حومه شهر حلب را هدف قرار دادند.

پیشتر دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرده بود، نیروهای ترکیه «تل رفعت»، «منغ»، «عین دقنة» و «تنب کشتعار» در حومه شمالی حلب را هدف قرار دادند و در همین راستا، گروه‌های هم‌پیمان ترکیه یک دستگاه خودرو نظامی وابسته به نیروهای نظام سوریه در محور «مارع» را منهدم کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دیده بان حقوق بشر سوریه حمله ترکیه به شمال سوریه حلب را هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی توپخانه ای حزب الله به پایگاههای اشغالگران صهیونیست

 رزمندگان حزب الله لبنان پایگاه زبدین در مزارع شبعا و پایگاه رویسات العلم در ارتفاعات کفرشوبا را هدف حمله قرار دادند.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد رزمندگان حزب الله پایگاه زبدین در مزارع اشغالی شبعا را با هدف آتش توپخانه قرار دادند.

همچنین در عملیات دیگری، رزمندگان حزب الله، پایگاه رویسات العلم در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا را هدف حمله موشکی قرار دادند که اهداف مذکور به دقت مورد اصابت قرار گرفت.

از سوی دیگر، آژیر خطر در شهرک های ادمیت، ایلون، حانیات، یعرا و عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

در همین راستا، رسانه های صهیونیستی گزارش دادن فرمانده ارتش این رژیم در شمال فلسطین اشغالی به مقامات محلی این منطقه اعلام کرده است، نمی توانم به شما تضمین بدهم که در تابستان قادر به بازگشت به شهرک هایتان خواهید بود.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است و تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه، امشب + فیلم
  • (ویدئو) خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • زلزله ۵.۶ ریشتری شمال ترکیه را لرزاند
  • خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه + فیلم
  • حمله موشکی توپخانه ای حزب الله به پایگاههای اشغالگران صهیونیست
  • حمله موشکی توپخانه ای حزب الله به پایگاههای اشغالگران
  • رژیم صهیونیستی مناطق مرزی لبنان را با بمب‌های فسفری هدف قرار داد
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه
  • ایران با تاریخی 2500 ساله همواره نیرومند بوده؛ دردتان چیست؟
  • پیش‌بینی شهید باقری از سکوت دولت‌های عرب در قبال حملات اسراییل