Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار، محمد داورزنی اظهار کرد: نتایج اجرای طرح ایران مهربان در  حمایت از فرزندان یتیم که از شهریور سال گذشته در سبزوار به مرحله اجرا گذاشته شده بود، جمع‌بندی شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار افزود: یک هزار و ۷۶۱ نفر در این شهرستان حمایت و سرپرستی تعداد دو هزار و ۹۷۴ نفر را بر عهده گرفتند که تعداد ۱۵۷ نفر از این حامیان را کارکنان نیروی انتظامی شهرستان در برگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نیروی انتظامی این شهرستان در بین ادارات این شهرستان حائز رتبه نخست و مابقی ادارات در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۴

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد داورزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!