Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر رئیس‌جمهوری کره جنوبی امروز، سه شنبه اعلام کرد: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای اعزام فرستاده ویژه به کره شمالی نداریم.

به گزارش ایسنا،‌ خبرگزاری یونهاپ به نقل از یک مقام در دفتر ریاست‌جمهوری کره جنوبی با اعلام اینکه در حال حاضر هیچ طرح و برنامه‌ای برای اعزام فرستاده ویژه به کره شمالی وجود ندارد، به وجود محدودیت‌های واقعی در سایه وضعیت کنونی همه‌گیری کرونا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام افزود: این مساله و نیز موضوع ارسال دوزهای واکسن کرونا به کره شمالی بررسی نشده است به طوریکه دو طرف درباره بندهای محدود به دستورکار مربوط به تبادلات دو کره در آینده صحبت خواهند کرد.

خبرگزاری یونهاپ کره‌جنوبی پیش از این به نقل از دفتر ریاست جمهوری این کشور گزارش داده بود، خط تماس برون مرزی میان سئول و پیونگ‌یانگ امروز پس از قطع شدن در سال گذشته، دوباره وصل شد.

خط ارتباطی میان سئول و پیونگ‌یانگ در ژوئن سال گذشته میلادی با اقدام کره‌شمالی علیه آنچه تلاش فعالان برای ارسال اطلاعیه‌های ضد پیونگ‌یانگ به آن سوی مرز توصیف می‌کرد، قطع شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کره شمالی کره جنوبی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان قایقرانی ایران در سئول

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، قایقرانان کشورمان امروز در روزی طوفانی  ۴ سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رابطه با روسیه، به کره‌شمالی برای اقدامات خصمانه جرات می‌دهد
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • اعزام تیم ملی پاراتیراندازی به جام جهانی در کره جنوبی
  • طوفان قایقرانی ایران در سئول
  • وام ۲.۱ میلیارد دلاری کره جنوبی به اوکراین
  • اعزام اولین کاروان عمره گذار خراسان جنوبی به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر خراسان شمالی به حج عمره