Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@08:50:35 GMT

تقدیر مدیرعامل ذوب آهن از رفتار نویدکیا و سروش

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۶۸۷۳

یکشنبه شب دربی اصفهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و این زردپوشان بودند که پیروز شدند اما شاهد جنجال‌های مرسوم این‌ روزهای فوتبال در این بازی نبودیم.

به گزارش "ورزش سه"، دربی اصفهان در شرایطی که ذوب آهن برای دور شدن از سقوط و سپاهان برای ماندن در کورس نیاز مبرمی به پیروزی داشتند با برتری زردپوشان پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی نفس گیری که در آن هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی خلق کردند اما ذوب آهن در باز کردن دروازه نیازمند حتی از روی نقطه پنالتی ناکام ماند.

 

اما این بازی در شرایط آرامی برای دو تیم و دنبال شد و شاهد جنجالی شدن و درگیری‌های کلافه کننده تیم‌ها نبودیم و فقط نبرد در مستطیل سبز انجام شد. همچنین نوید کیا سرمربی و سروش رفیعی بازیکن سپاهان پس از بازی ابراز نگرانی کردند و به بازیکنان ذوب آهن روحیه دادند.

 

 

 

 

در همین خصوص مجتبی فریدونی مدیرعامل ذوب آهن در اینستاگرامش با انتشار تصویری از سروش رفیعی و محرم نوید کیا نوشت: "فارغ از نتیجه بازی سپاهان و ذوب آهن، در روز بازی ناظران و علاقه مندان فوتبال شاهد روی دیگری از فوتبال بودند. قصه معرفت و جوانمردی است که این روزها در فوتبال ما اگر نه به گوهری نایاب، ولی قطعا نادر و کمیاب تبدیل شده است. در روزگاری که تهمت، افترا، بدگویی و فرافکنی به روش هایی معمول و دم دستی برای بی ارزش کردن کار حریفان و به زیر کشیدن رقیب تبدیل شده است دیدن صحنه هایی که محرم نویدکیا و سروش رفیعی در پایان بازی خلق کردند بی شک نه تنها دل همه اهالی فوتبال بلکه هر بیننده ای را شاد کرده و امید به زنده ماندن سیره پوریای ولی را زنده کرد. برد و باخت جزیی از ورزش و فوتبال است و تکرار شدنی و تغییر پذیر . آنچه به یاد می ماند رسم جوانمردی است."

محرم نویدکیا فولادمبارکه سپاهان سروش رفیعی ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محرم نویدکیا فولادمبارکه سپاهان سروش رفیعی ذوب آهن اصفهان سروش رفیعی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است

محمدجواد پاینده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص شروع تمرینات تیم مس رفسنجان برای ادامه رقابت‌های این فصل لیگ برتر و جام حذفی اظهار کرد: از پنجم فروردین تمرینات را شروع کردیم. سه بازیکن تیم مصدوم بودند که با رفع مصدومیت، تمرینات خود را با تیم آغاز کردند. منتظر محمد تنها غایب ماست که همراه تیم ملی امید عراق است و از هشتم یا نهم فروردین به تیم اضافه می‌شود.

مدیر رسانه تیم مس رفسنجان در خصوص دیدار ۱۸ فروردین با استقلال با توجه به برتری مقابل این تیم در جام حذفی یادآور شد: قطعاً بازی سختی در تهران داریم. برای حریف هم بازی سختی خواهد بود. تمرینات را زودتر شروع کردیم تا ان‌شاءالله برای این بازی مهم، تیم آمادگی کامل را داشته باشد. تمرکز تیمی ما به این شکل است که بازی به بازی پیش می‌رویم. همه حریفان لیگ برتری سخت هستند و بازی آسانی وجود ندارد. ان‌شاءالله که عملکرد خوبی داشته باشیم.  

وی در مورد اینکه مس رفسنجان با محرم نویدکیا نتایج خوبی گرفته، عنوان کرد: آرامشی که محرم نویدکیا به تیم داده باعث شده تا تیم با اعتماد به نفس خوبی بازی کند. برابر تراکتور و ذوب‌آهن توانستیم بازی عقب افتاده را جبران کنیم و بازنده نباشیم. اینکه تیم عادت کند به نباختن، اتفاق خیلی خوبی است. تیم تلاش کند تحت هیچ شرایطی بازنده از زمین خارج نشود. در بازی با ذوب‌آهن با وجود آنکه دو گل از حریف عقب افتادیم ولی محرم نویدکیا با آرامشی که داشت به بازیکنان گفت که اتفاق خاصی نیفتاده، شرایط تیمی را حفظ کنید و می‌توانید به بازی برگردید. واقعاً این اتفاق افتاد و بازیکنان توانستند از فشار خارج شوند و بازی را به تساوی بکشانند. اگر بخت و اقبال یارشان بود که امکان داشت تا بازی با برتری مس رفسنجان تمام شود.  

پاینده در واکنش به این موضوع که مشکلات مالی تیم حل شده تا همانند گذشته شاهد تعطیلی تمرینات مس نباشیم، تصریح کرد: بخشی از مطالبات پیش از سال جدید پرداخت شد. بخش جزئی از مطالبات بازیکنانی که فصل قبل هم در مس رفسنجان بودند، هنوز پرداخت نشده، باشگاه در صدد است تا مبالغ را تهیه و به حساب بازیکنان واریز کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!
  • ۶۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • عکس| سلام ویژه سروش رفیعی بعد از جشن تولد
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی
  • وقتی عربستانی ها مقابل سپاهان به زمین نیامدند! | اتفاقات جنجالی سال
  • افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از ولخرجی‌های باشگاه سپاهان