Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@23:31:19 GMT

پایان ناگهانی «خندوانه» با کرونا

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۶۸۹۹

پایان ناگهانی «خندوانه» با کرونا

فرارو- به دنبالِ کرونایی شدنِ رامبد جوان، قرار بود برای ساخت و پخشِ ۶ قسمت باقی‌مانده فصل هفتم تصمیم‌گیری شود تا در عید غدیر "خندوانه" برنامه‌ای ویژه روی آنتن داشته باشد.

روز سیدعلی احمدی، ضمن اعلامِ پایان این فصل، به شروع فصل جدید پس از ایام عزاداری محرم و صفر اشاره کرد.

او در این متن خطاب به مخاطبان برنامه "خندوانه" نوشته است:

سلام به همه خندوانه‌ای‌های مهربون و همراه؛ عیدتون مبارک و امیدوارم سلامت باشین و به دور از کرونا

با وجود ابتلای ۱۷ نفر از دوستان و همکاران‌مون و نیز بستری شدن رامبد جوان عزیز تمام تلاش‌مان رو کردیم تا شب‌های عید بزرگ و مهم غدیر کنار هم باشیم، اما متأسفانه با هیچ تدبیری مقدور نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

به تقدیر گردن می‌گذاریم و تا پس از ماه‌های محرم و صفر از خدمتتان مرخص می‌شویم!

این سه شب با تکرار برنامه‌های عید غدیر در فصل‌های گذشته "خندوانه"، همراهتان هستیم.

بیایید این روز‌ها و شب‌ها بیش از هر زمان دیگری با هم مهربان باشیم و به هم هدیه بدهیم خصوصاً به بچه‌ها!

همچنان کرونا را جدّی بگیریم و به دستورالعمل‌ها پایبند باشیم.

به گزارش فرارو؛ رامبد جوان چند روز گذشته به کرونا مبتلا شد و در قرنطینه به سر می‌برد. همچنین ۱۷ نفر دیگر از عوامل این برنامه تلویزیونی به کرونا مبتلا شدند.

قرار بود با چند رقابت ادابازی کار ادامه پیدا کند، اما گویا این هماهنگی‌ها اتفاق نیفتاد.

برنامه "خندوانه" با اجرا و کارگردانی رامبد جوان و به تهیه‌کنندگی سیدعلی احمدی از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: رامبد جوان خندوانه رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد نسل جوان امروز در مسیر هنر انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مصطفی ساجدی در گفتگو با برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر سیما، گفت: آیین پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی در ساعت ۱۹ امشب با معرفی چهره سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. 

وی افزود: هنرمندان هم در ستاد مرکزی حوزه هنری و هم در سطح استان‌ها و مراکزی که در حوزه هنری فعال هستند در گونه‌های مختلف به اجرای برنامه پرداختند. 

ساجدی ادامه داد: تقدیر و تجلیل از هنرمندانی که به عنوان گنجینه‌های ارزشمند در سپهر فرهنگی و هنری کشور فعالیت می‌کنند، یکی از کار‌هایی است که در حوزه هنری انجام شد. 

مدیر بخش خبر و اطلاع رسانی حوزه هنری گفت:گونه دیگر از برنامه ها، نشست‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف از جمله موسیقی، تئاتر، سینما و دیگر شاخه‌های هنری بود که هنرمندان در سطح کشور از جمله مراکز استان‌ها و ستاد مرکزی حوزه هنری برگزار کردند. 

ساجدی با بیان اینکه استان‌ها و شهرستان‌ها در برگزاری برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی استقبال خوبی داشتند، افزود: ممکن است به نظر برسد که پرداختن به حوزه فرهنگ فقط در تهران دیده می‌شود، اما ظرفیت بالای فرهنگ در استان‌ها و شهرستان‌ها و فعالیت هنرمندان این مناطق نشان از پیشرفت فرهنگی و هنری این مناطق دارد. 

وی با اشاره به ملاک و معیار انتخاب چهره سال هنر انقلاب، گفت: برای این انتخاب فرایند‌های مختلفی طی شد، از یک بانک اطلاعاتی هزار نفره و تعدادی از فعالان فرهنگی و چهره‌های رسانه‌ای مختلف نظرسنجی صورت گرفت و ۸۶ نفر انتخاب شدند که با تشخیص کمیته تخصصی اعم از آقایان غزوه، مرتضی سرهنگی، احمدضا درویش، کوروش زارعی، سید مسعود شجاعی طباطبایی و محسن مومنی که هرکدام نماینده‌ای از از رشته‌های مختلف شامل تئاتر، شعر، نویسندگی، هنر‌های تجسمی و ... به ۵ اسم نهایی رسیدند. 

ساجدی افزود: امیر بشیری برای نویسندگی و کارگردانی کنسرت‌نمایش «کلنل»، کمال تبریزی و علیرضا طالب‌زاده برای نویسندگی و کارگردانی مجموعه تلویزیونی «سرزمین مادری»، راضیه تجار برای انتشار رمان «یاس کبود» و تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «اسم تو مصطفاست»، افشین علاء برای نقش‌آفرینی موثر و به‌هنگام در سپهر شعر انقلاب اسلامی و مسعود نجابتی برای فعالیت‌های موثر در حوزه گرافیک از جمله ترسیم دیوارنگاره «و فتح قریب» در مرز سرزمین‌های اشغالی ۵ منتخب کمیته انتخاب بودند که قرار است یکی از این اسامی به عنوان چهره سال امشب معرفی شود. 

مدیر بخش خبر و اطلاع رسانی حوزه هنری با بیان اینکه در فضای فرهنگی و هنری کشور پیوند خوبی بین نسل جوان با نسل گذشته صورت گرفته است، گفت: نسل جوان ما در سال‌های اخیر نشان داد که به هنر متعهد است و جوانان دهه ۶۰ که پیشکسوتان امروز هستند نسل جوان را در مسیر راه هنر انقلاب تربیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آقایی: باید همیشه همینقدر متحد باشیم
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب
  • پایان آدم ربایی دو پسر جوان در رودبارجنوب
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • تعهد نسل جوان امروز در مسیر هنر انقلاب
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد