Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری عصر سه‌شنبه در دیدار اعضای ستاد نمازجمعه یزد به مناسبت هفته احیای این آیین ( اول تا هفتم مرداد ) افزود: نماز عبادی سیاسی جمعه نقش مهمی در بصیرت‌افزایی و آگاهی دادن به مردم در کشور ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: برای ترویج و گسترش فرهنگ توجه به معارف اسلامی و این آیین با قدردانی از اقدامات صورت گرفته به اهمیت استفاده از ظرفیت فضای مجازی از سوی مسوولان و اعضای ستادها در استان اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب از اقامه باشکوه این آیین به شدت در وحشت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد به ارایه گزارشی از فعالیت های این شورا در یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: مردم فهیم و انقلابی استان و جوانان همواره حضور پرشور و گسترده ای در این آیین دینی و انقلابی دارند و در این مورد فعالیت های بصیرتی زیادیی صورت می گیرد.

حجت الاسلام سید جمال الدین نجم الهدی در این دیدار افزود: برای اقامه نمازجمعه در ۲۸ محل در استان از طرف اعضای افتخاری و مردمی ستادها اقدامات فرهنگی و مذهبی بر حسب ضرورت با همکاری برخی نهادها و تشکل ها و هیات ها انجام می شود .

همچنین همزمان با پنج مرداد، سالروز فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی در خصوص اقامه نمازجمعه با حضور امام جمعه یزد و جمعی از مردم و مسوولان به نحو باشکوهی آرامگاه اولین امام جمعه یزد شهید آیت الله محمد صدوقی غبارروبی و عطرافشانی شد.

آیت الله ناصری با حضور بر مزار شهید محراب آیت الله صدوقی از یاران صدیق امام امت و اولین امام جمعه یزد که در سنگر نمازجمعه یازدهم تیرماه سال ۱۳۶۱ از سوی منافقان به شهادت رسید و همچنین فرزند وی حجت الاسلام محمد علی صدوقی، امام جمعه فقید یزد، به قرائت فاتحه پرداخت.

در این مراسم همچنین از خانواده حجت‌الاسلام محمد علی صدوقی نیز قدردانی شد.

هم اکنون در ۲۸ پایگاه عبادی و سیاسی استان یزد در ۱۰ شهرستان نمازجمعه اقامه می‌شود.

برچسب‌ها تروریسم شهید یزد ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آیت الله محمدرضا ناصری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم شهید یزد تروریسم شهید یزد ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشور‌های منطقه، گفت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیرو‌های مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی افزود: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در همه شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود و مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیرو‌های‌مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند
  •  عملیات وعده صادق یک واکنش حداقلی به دشمن صهیونیستی بود
  • خطیب نمازجمعه زاهدان:عملیات وعده صادق درمعادلات جهانی تغییرایجادکرد
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان