Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@10:41:21 GMT

رونمایی از دیوانه‌وارترین ساخت دست بشر!

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۶۹۵۹

رونمایی از دیوانه‌وارترین ساخت دست بشر!

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

      بامداد ۶ مرداد شهاب‌های دلتادلوی را جستجو کنید   توضیحات مهران مدیری درباره ادامه دورهمی   مردی که عمر خود را برای حقانیت غدیر گذاشت   ۷ سریال تاریخی در مسیر آنتن   تبلیغ جالب یک تلویزیون در خیابان + فیلم   چالش‌های سریال دودکش از زبان بازیگر نقش پوریا   نقش مهم پدافند هوایی در عملیات مرصاد چه بود؟ + تصاویر   تبدیل کتاب خواندن برای کودکان به لحظاتی جادویی!   رونمایی از دیوانه‌وارترین ساخت دست بشر! + فیلم

 

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی نازنین ملایی طرح ساماندهی فضای مجازی شهاب سنگ نجوم مهران مدیری غدیر خم سریال تاریخی تبلیغات عملیات مرصاد سریال دودکش کتابخوانی قطار سریع السیر تابناک جوان المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی نازنین ملایی طرح ساماندهی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از لوح ثبت ملی پخت سمنوی البرز

رحیم خاکی، مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان گفت : با تلاش و پیگیری های این اداره کل سال گذشته موفق به ثبت ملی پخت سمنوی سادات استان البرز شدیم.

وی ادامه داد: سنت پخت سمنوی سادات به عنوان یک خوراکی نذری از حدود ۶۰ سال پیش تاکنون در استان البرز استمرار داشته است.

خاکی گفت: آیین پخت سمنوی سادات همه ساله توسط سادات خیر کرج برگزار می شود که با استقبال گسترده مردم همراه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز یادآور شد: سال گذشته ۱۴ اثر ملموس و ناملموس این استان ثبت ملی شد که یکی از آنها آیین پخت سمنوی نذری سادات بود.

وی اظهار کرد: تاکنون با همت کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی البرز توانسته ایم تعدادی از آیین های مذهبی و سنتی استان را به عنوان آثار ناملموس به ثبت ملی برسانیم.

خاکی با اشاره به روز بناها و محوطه های تاریخی گفت : در زمان حاضر با مشارکت بخش خصوصی تعدادی از بناهای تاریخی البرز از جمله کاخ ناصری شهرستانک در دست مرمت و تبدیل به مکان گردشگری و تفریحی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • مادورو: نتانیاهو دیوانه نازی، هرج و مرج ایجاد می‌کند
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران
  • رونمایی از لوح ثبت ملی پخت سمنوی البرز
  • «وعده صادق» محقق شد؛ اما وعده ساخت «بازمانده‌ها» خیر!
  • هزینه دیوانگی را خود دیوانه باید بدهد/ ایران وزنه ثبات‌بخش در خلیج فارس و شامات است
  • رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولی‌عصر
  • سعید آقاخانی چطور «نون‌خ۵» را محبوب نگه می‌دارد؟
  • برونو فرناندز با این هم تیمی‌ها دیوانه شده است!
  • رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان فلسطین
  • رونمایی از نخستین کتاب کوچکترین نویسنده قمی