Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجوز واکسیناسیون کارکنان نظام بانکی کشور توسط وزیر بهداشت صادر شد. 

قدس آنلاین: شورای هماهنگی بانک‌ها پیش از این در نامه‌ای به معاون اقتصادی رئیس جمهور اولویت قرار گرفتن واکسیناسیون کارکنان بانکی را توسط وزیر بهداشت را خواستار شده بود. 

در این زمینه، علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها به ایسنا اعلام کرد که آخرین مکاتبه برای دریافت واکسن کرونا مربوط به ارسال نامه به معاون اقتصادی رئیس جمهور است که طبق پیگیری‌های صورت گرفته این نامه در حال طی کردن فرآیندهای اداری خود در وزارت بهداشت است و همچنان پیگیر نتیجه این موضوع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از نامه شورای هماهنگی بانک‌ها به معاون اقتصادی رئیس جمهور، وی در تیر ماه به وزیر بهداشت درباره واکسیناسیون کارکنان بانک‌ها نامه ارسال کرد. 

درحالیکه مسئولان بانک‌های دولتی و خصوصی از بی‌پاسخ ماندن نامه‌های ارسالی برای در اولویت قرار گرفتن واکسیناسیون کارکنان بانکی گله داشتند، شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی اعلام کرد: وزیر بهداشت در نامه‌ای به معاون خود مجوز واکسیناسیون کارکنان نظام بانکی کشور از هفته آینده را ارسال کرده است.


در این نامه آمده است: پیرو مکاتبات قبلی و با توجه به ظرفیت موجود واکسیناسیون کشور و آسیب پذیری کارکنان بانک‌ها به خصوص آنان که در تماس مستقیم با ارباب رجوع قرار دارند، شایسته است تربیتی اتخاذ شود تا واکسیناسیون این گروه از هفته آینده شروع شود. 

در ادامه نامه مذکور ذکر شده است: هماهنگی با مدیران بانک‌های دولتی و خصوصی، ثبت نام و استفاده از فضاهای مناسب در آن مجموعه به گونه‌ای که ضمن حفظ نظم در سرعت واکسیناسیون دیگر گروه‌های هدف تاثیرگذار نباشد، بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر بهداشت واکسیناسیون واکسیناسیون کارکنان بانک شورای هماهنگی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل صدا و سیمای لرستان، با بیان اینکه در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، گفت: سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزدهای این دوره برگزار که اوایل هفته آینده ضبط آنها آغاز می‌شود.

علیرضا شیروی،  ششم اردیبهشت در مراسم قرعه کشی ضبط مناظره‌های انتخاباتی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که با حضور دکتر شفقت استاندار لرستان و اعضای هیئت بررسی تبلیغات انتخابات  استان در صدا وسیمای استان لرستان برگزار شد، از آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اوایل هفته آینده در استان خبر داد و افزود: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.

وی بیان کرد: در دور اول انتخابات در هفت حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.

مدیرکل صداوسیمای لرستان، با بیان اینکه در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، تصریح کرد: سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزدهای این دوره برگزار که اوایل هفته آینده ضبط آنها آغاز می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • کاهش جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت