Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مرتضی شفیعی مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی گفت:با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دوره‌های آموزشی حضوری خانه مطبوعات استان، استقبال از کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های مجازی گسترش یافته و شاهد اقبال فعالان رسانه‌ای استان از دوره آموزشی مجازی روزنامه نگاری مقدماتی بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا بیان این‌که نام نویسی از علاقه‌مندان به شرکت در دومین دوره آموزشی مجازی روزنامه نگاری مقدماتی در استان آغاز شده است افزود: این دوره آموزشی نیز با توجه به شرایط خاص کرونایی حاکم بر کشور و استان، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او با اعلام اینکه این دوره در قالب ۱۰ جلسه و در سرفصل‌های اصول خبرنویسی، روش‌های مصاحبه، گزارش‌نویسی، قانون مطبوعات و اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای برگزار می‌شودگفت: در این دوره کارگاه آموزشی آشنایی با جرائم سایبری رسانه نیز به صورت ضمنی پیش بینی شده است.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تمامی شرکت کنندگان در آزمون پایان دوره شرکت خواهند کرد و افرادی که بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند، ضمن دریافت گواهی‌نامه مربوطه، به رسانه‌های مکتوب و مجازی استان جهت فعالیت معرفی خواهند شد و مجوز حضور در دوره‌های پیشرفته یا تکمیلی را خواهند داشت.

شفیعی یادآوری کرد: نام‌نویسی در دوره برای عموم آزاد بوده و اعضای خانه مطبوعات استان و خبرنگاران شاغل در رسانه‌های دارای مجوز از تخفیف ۵۰ درصدی هزینه شرکت در دوره برخوردار بوده و همچنین کارمندان روابط عمومی نهاد‌های دولتی و غیردولتی با ارائه معرفی‌نامه معتبر از تخفیف ۲۵ درصدی ثبت نام بهره مند می‌شوند.

او با اشاره به این‌که دوره آموزشی تکمیلی تا پایان تابستان؛ با مشارکت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تبریز برگزار می‌شود، گفت: چند دوره آموزشی تخصصی نیز طراحی و برنامه‌ریزی شده که به زودی فراخوان نام‌نویسی از علاقه‌مندان منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس روزنامه خبرنگاری خانه مطبوعات دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که سیدغفور هاشمی، از پیشکسوتان رسانه و مطبوعات در غم از دست دادن فرزند خود عزادار شد که اکنون وزیر ورزش و جوانان برای عرض تسلیت، راهی منزل وی شده است.

کیومرث هاشمی که بدلیل همزمانی مراسم ترحیم سید فراز هاشمی با یکی از جلسات، امکان حضور در مراسم ترحیم فرزند غفور هاشمی پیشکسوت مطبوعات ورزشی و مربیان سابق فوتبال تهران را پیدا نکرده بود، پیش از غروب سه شنبه (امروز) با حضور در منزل او، درگذشت فرزندش را تسلیت گفت.

در این دیدار غفور هاشمی با قدردانی از وزیر ورزش برای این حضور، توضیحاتی درباره روزهای بیماری و درگذشت فرزندش ارائه کرد و کیومرث هاشمی نیز به او و مادر داغدیده تسلیت گفت و از خداوند برای آنها صبر مسألت کرد.

دیگر خبرها

  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • امسال سال سرنوشت‌سازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در آذربایجان شرقی تدوین شود
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در استان تدوین شود
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد