Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پویان جلال‌پور بازیکن تیم ملی کشورمان پیش از دیدار با تیم ملی بسکتبال آمریکا در المپیک توکیو اظهار داشت: در نیمه اول بازی با چک ترن‌آور‌های زیادی داشتیم که این باعث شد تیم چک بتواند ریتم خود را پیدا کند و امتیازات آسانی بگیرد، اما توانستیم در کل خوب بجنگیم و بعد از نیمه، بازی را کنترل کنیم و مثل یک تیم در کنار هم باشیم و برگشت خوبی داشتیم، اما متأسفانه کمی دیر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: نتیجه برای ما سخت بود و می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم و بهتر کار کنیم، اما در کنار هم بودیم و بسکتبال خوبی بازی کردیم و توانستیم رقابت کنیم.

جلال‌پور اضافه کرد: بازی با آمریکا دیدار بسیار سختی است. سه بازیکن دارند که از فینال ان بی‌ای آمده‌اند و خیلی آماده هستند. هرچند در بازی با فرانسه زمان بازی زیادی به آن‌ها نرسید. با‌توجه به باختی که داشتند فشار زیادی از طرف رسانه‌ها به آن‌ها وارد شده است. آن‌ها یکی از بهترین تیم‌های جهان هستند و تلاش می‌کنند تا در مسابقات خود را نشان دهند. ما این‌ها را می‌دانیم و آماده رقابت هستیم.

بازی بزرگی داریم و برای هر بازی و برای هر ثانیه آن باید صد درصد آماده باشیم و به برنامه‌هایمان برای بازی متعهد باشیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان عنوان کرد: المپیک تجربه بی‌نظیری است و سازماندهی ژاپن خیلی خوب بود. شرایط خوبی در دهکده بازی‌ها وجود دارد. بودن در اینجا برای من افتخار بزرگی است و تمام تلاشم را می‌کنم که مردم کشورم را خوشحال کنم.

بیشتر بخوانید

تیم ملی بسکتبال اسلوونی مقابل آرژانتین به برتری رسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ المپیک ۲۰۲۰ توکیو فدراسیون بسکتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران در رقابت‌های جام آسیا که به میزبانی کشور سنگاپور برگزار می‌شود امروز در نخستین دیدار خود مقابل تیم ماکوئو قرار گرفت. تیم ملی بانوان کشورمان در این بازی با نتیجه ۱۶به۵ ماکائو را شکست داد. در این بازی نگین رسولی‌پور ۶ امتیاز، مهلاعابدی ۵ امتیاز، فرناز خدامرادی ۳ امتیاز و فائزه شهریاری ۲ امتیاز کسب کردند.   تیم ایران در دومین بازی خود امروز از ساعت ۱۵:۱۵ مقابل تیم کره‌جنوبی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • بسکتبال ایران در سال ۱۴۰۲؛ ناکام و ناامید!
  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • دو برد بسکتبال سه نفره مردان ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • ابراز علاقه شدید مردم ترکمنستان به این ستاره تیم ملی ایران
  • اقدامات دستگاه قضایی گلستان خوشحال کننده است