Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:35:42 GMT

مشکل کمبود آب شهرک های صنعتی قم حل شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۷۰۷۴

مشکل کمبود آب شهرک های صنعتی قم حل شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمود سیجانی،رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت قم امروز در شانزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به کمبود آب و برق شهرک‌های صنعتی گفت: بخشی از کمبود آب از طریق پساب‌های کارخانه و همچنین از خارج از استان تامین می‌شود.

او افزود: همچنین برای کمبود برق شهرک های صنعتی نیز با جذب سرمایه گذاران می‌توان راه را برای تولید برق از انرژی‌های نو مانند انرژی خورشیدی و زباله فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیجانی بررسی راه اندازی کارخانه چادر مشکی با حضور سرمایه گذار را از مصوبات ویژه جلسه امروز اعلام کرد و افزود: زیرساخت‌های مورد نیاز برای این کارخانه تامین شده است که پیش بینی می‌شود تا دو سال آینده بزرگترین واحد تولید پارچه چادر مشکی کشور در قم به ظرفیت سالانه ۱۸ میلیون مترمربع یعنی ۳۰ درصد نیاز کشور راه اندازی شود.

در این جلسه همچنین گزارش کمیته‌های فرعی در ارتباط با ۱۴ واحد صنعتی و ۶ واحد کشاورزی مطرح و درخواست‌های این واحد‌ها مبنی بر تامین نقدینگی و استمهال بدهی‌ها مورد تصویب قرار گرفت.

دریافت ۷۲ میلیارد تومان تسهیلات برای ۷ واحد صنعتی نیمه تمام هم از محل رونق تولید تایید و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شد.

استاندار در این جلسه با اشاره به مشکلات شهرک‌های صنعتی برای تامین زیرساخت‌ها گفت: شهرک‌ها باید از ظرفیت سرمایه گذاران استفاده کنند.

سرمست افزود: تقاضای زیادی برای احداث واحد صنعتی وجود دارد، اما متاسفانه ما با کمبود زمین مواجه هستیم که باید با الحاقات جدیدی نفس تازه‌ای به شهرک‌های صنعتی به ویژه شهرک شکوهیه بدهیم.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی کمبود آب شهرک های صنعتی شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مهدی ایلانلو، معاون شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: استقبال برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی در قم طی سال اخیر موجب رشد فعالیت‌های اقتصادی در این حوزه شده‌ است.

وی گفت: به دنبال این رشد سرمایه‌گذاری و گسترش فعالیت‌های تولیدی در قم، شاهد افزایش فرصت‌های شغلی در این بخش هستیم که موقعیت مناسبی را برای افراد جویای کار فراهم کرده است.

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی قم افزود: در همین راستا بستری برای مهارت آموزی به نیرو‌های کار فعال در واحد‌های تولیدی استان فراهم شده‌ است.

شهرک‌های صنعتی استان به دلایل مختلف همچون موقعیت ویژه در نزدیکی بازار‌های بزرگ کشور و برخورداری از امکانات زیرساختی مناسب، با استقبال گسترده سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب و کار‌های تولیدی مواجه شده است.

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند