Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@19:36:57 GMT

قهرمانی زندی بتن کلاردشت در لیگ دسته اول فوتسال

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۷۰۹۴

زندی بتن کلاردشت برنده فینال لیگ یک فوتسال شد.

تیم‌های فولاد زرند ایرانیان و زندی بتن کلاردشت عصر امروز (سه‌شنبه) در فینال لیگ دسته اول فوتسال به مصاف هم رفتند که زندی بتن در ضربات پنالتی پیروز و قهرمان شد.

به گزارش طرفداری؛ وقت قانونی این مسابقه با تساوی 4-4 به پایان رسید تا بازی به وقت اضافه برسد. در دقایق اضافه هم هر تیم یک گل زد و مسابقه به ضربات پنالتی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ضیافت پنالتی ‌ها نیز تیم زندی بتن با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید و قهرمان لیگ دسته اول فوتسال شد.

هر دو تیم صعود خود را به لیگ برتر فوتسال قطعی کرده‌اند.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با ابراهیم صادقی: بازیکنان نمی توانند فغانی را تحت تاثیر قرار دهند؛ او شیطنت را تشخیص می دهد ناگفته های شناگر المپیکی: ماساژور نداشتیم؛ پنهانی از وان یخ تیم بزریل استفاده کردیم! انتقال سردار آزمون به رم منتفی شد؛ او به بایرلورکوزن می رود/ توتو مرکاتو برابی: مربی لایپزیش را نمی شناختم، اسمش را گوگل کردم! مصدومیت 3 ماهه هافبک دربی کانتی به دلیل تکل خشن وین رونی، سرمربی این تیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: زندی بتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جالب بزرگ‌ترین جامانده جام ملت‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، حسین طیبی ستاره تیم ملی فوتسال که به دلیل مصدومیت از همراهی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌ها بازماند، با یک کار جالب همدلی خود را با ملی‌پوشان اعزامی نشان داد.

در حالیکه بازیکنان تیم ملی فوتسال که بعد از پروازی طولانی امروز صبح به بانکوک رسیدند با انتشار یک استوری مشترک عزم خود را برای قهرمانی نشان دادند، حسین طیبی هم در اینستاگرام خود از تهران این استوری را منتشر کرد و نوشت «به امید قهرمانی، ما به شما افتخار می‌کنیم.» 

حضور حسین طیبی می‌توانست کمک بزرگی برای شمسایی و سایر ملی پوشان باشد، اما بار دیگر این ستاره یک تورنمنت مهم را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد و با غیبت او مسئولیت سایر مهره‌های کلیدی تیم نظیر اولادقباد، حسن زاده، احمدعباسی و آقاپور افزایش پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • عکس یادگاری سه ملی‌پوش اسبق بعد از 24 س
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • اقدام جالب بزرگ‌ترین جامانده جام ملت‌ها (عکس)
  • استوری مشترک بازیکنان تیم ملی فوتسال؛ تا پای جان برای ایران!
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • رویای بزرگ بازیکن افسانه ای فوتسال ایران و جهان!
  • سلطه خُوری‌ها بر جام رمضان فوتسال لار
  • تنیس باز خوزستانی در جایگاه سوم مسابقات قهرمانی کشور