Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان  گفت: تلاش برای تقویت تولید یکی از ضرورت‌های فعلی جامعه است که باید با افزایش تعامل و همراهی دستگاه‌های دولتی و فعالان بخش خصوصی، بیش از پیش در این زمینه تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: تحقق هرچه بیشتر این موضوع در سایه عمل کامل به تعهدات و تکالیف از سوی مسئولان و فعالان اقتصادی امکان پذیر است و بدون توجه به مقوله تولید، افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی، میسر نخواهد بود.

او با بیان اینکه تحریم و کرونا از عوامل موثر بر حوزه تولید و صنعت است افزود: برخی ناکارآمدی‌ها و بی‌تدبیری‌ها در این حوزه نیز قابل کتمان نیست.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: با وجود تمام این مشکلات، در بسیاری از همچون احداث واحد‌های جدید تولیدی و توسعه واحد‌های موجود، جز استان‌های ممتاز کشور هستیم.

پورمحمدی خواستار همراهی بیشتر بانک‌ها با بخش تولید شد و گفت: تصمیمات ما باید به رونق هرچه بیشتر تولید منجر شده و به نفع تولیدکنندگان منظم، کاربلد و واقعی باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری استان به ۷ درصد، گفت: این آمار در شرایطی به دست آمده است که با مشکلات مربوط به تحریم و کرونا مواجهیم؛ اما همچنان راضی به این وضعیت نیستیم و باید برای ایجاد اشتغال بیشتر در جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغالزایی فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی جلیل نژاد در مراغه اظهار کرد: امسال تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در استان به شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت متصل می شود که پوشش روستا‌ها با اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی تا پایان سال از ۹۰ درصد به ۹۹ درصد خواهد رسید.

وی اضافه کرد: توسعه شبکه فیبر نوری و اینترنت پرسرعت روستایی در اولویت برنامه‌های این اداره کل در آذربایجان شرقی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه گفت: تا سه ماه آینده با اجرای فیبر نوری، خانواده‌ها در شهر مراغه نیز به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه گفت: در شهرستان مراغه ۲۹ روستای بالا ۲۰ خانوار، فاقد پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت هستند.

مینویی افزود: پوشش تلفن همراه و روستا‌های مراغه تا پایان سال به بالای ۹۵ درصد خواهد رسید.

وی هچنین خواستار افزایش پوشش تلفن همراه در جاده مراغه - هشترود و مراغه_بناب_تبریز شد.

فرماندار مراغه، برآسفالت ریزی اصولی و ساماندهی مسیر‌های حفاری شده برای اجرای فیبر نوری در این شهر تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • ۳۶۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت