Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: گذرگاه شهدای مسجد ارک با حضور شهردار تهران و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به بهره برداری رسید.
به گزارش شهر، سه شنبه - 5 مرداد 1400- صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مراسم افتتاح گذرگاه شهدای مسجد ارک درباره مشخصات فنی این پروژه بیان کرد: در اینجا 8 دستگاه آسانسور وجود دارد که احتمالاً دو دستگاه آسانسور با یکدیگر ترکیب و تبدیل به یک آسانسور 30 نفره خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته معاون شهردار تهران؛ 4 رشته پله برقی در قسمت شرقی زیرگذر وجود دارد که تا پایان شهریور نصب خواهند شد.
صبوری دیلمی در ادامه بیان کرد: درحال حاضر چهار دستگاه از آسانسورهای 16 نفره به بهره برداری رسیده‌ است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اشاره به موانع پیش روی پروژه زیرگذر پیاده چهارراه گلوبندک، گفت: این پروژه از نظر فنی مشکلات بسیاری داشت چرا که سر باره روی تونل کم بود و به همین لحاظ با ریسک بالایی کار شده است. خوشبختانه پیمانکاران تلاش کرده‌اند تا پروژه بدون هیچ حادثه‌ای به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات ۳ ماه زودتر از موعد مقرر

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح صاحب‌روضات در بزرگراه شهیدخرازی دسترسی غرب به شرق بزرگراه یعنی دسترسی به خیابان‌های کهندژ و آتشگاه را آسان می‌کند، گفت: این پروژه سه ماه زودتر از موعد مقرر در سه شیفت کاری اجرا شد تا بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت احداث پل صاحب‌روضات اظهار کرد: این پروژه شامل سه فونداسیون و سازه نگهبان به‌صورت تلفیقی، دو کوله در طرفین، ستون‌های میانی و عرشه پل به‌طور ترکیبی از تیرهای پیش ساخته و دال درجاریز می‌باشد و در اجرای هر بخش رکوردی تازه ثبت شد.

وی افزود: تقاطع غیرهمسطح پل صاحب‌روضات در بزرگراه شهید خرازی اجرا شد و با لطف پروردگار و یاری و همراهی مردم شریف اصفهان، برنامه‌ریزی دقیق عوامل اجرایی سازمان عمران و حمایت معاونت عمران و اداره کل طراحی شهرداری اصفهان موفق شدیم این پروژه را قبل از سال جدید و سه ماه زودتر از موعد مقرر به شهروندان اصفهانی تقدیم کنیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: پل صاحب‌روضات در ابعاد ۳۰ در ۳۲ به‌صورت رفت و برگشت در محور شرقی - غربی و در امتداد خیابان‌های بهستان و کاشانی روی اتوبان شهید خرازی احداث شده است.

رحمتی با اشاره به اینکه بزرگراه شهید خرازی یکی از بزرگراه‌های پر ترافیک کلان شهر اصفهان است، گفت: تعریض بزرگراه شهید خرازی در ۲ فاز و با تدابیر انجام شده به صورت شبانه روزی یکی از مهمترین عوامل موفقیت و به بهره‌برداری رسیدن زودتر از موعد پل صاحب روضات است. عملیات تعریض موجب افزایش یک محور در هر مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال اتوبان شهید خرازی در محل‌های ورودی و خروجی اتوبان شد.

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های پروژه احداث پل صاحب‌روضات کاهش ترافیک تقاطع جهاد است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان اظهار امیدواری کرد: با تکمیل سازه ایستگاه مترو کاشانی شاهد تکمیل اتصال غربی - شرقی در این نقطه از شهر زیبای اصفهان باشیم.

کد خبر 742913

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور و ۴۰ دستگاه اتوبوس
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • افزایش ۲ برابری ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب مشهد تا ۲ سال دیگر
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل
  • تونل شهید متوسلیان در مدت ۵ سال ساخته می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات ۳ ماه زودتر از موعد مقرر
  • بهره برداری از فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد» | نظری : مشکلات ۱۲ ساله این پروژه حل شد