Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:24:19 GMT

صدور پروانه ضد جعل در نیشابور آغاز شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۷۳۰۵

صدور پروانه ضد جعل در نیشابور آغاز شد

علی نجفی روز سه‌شنبه در آیین افتتاح بوستان آفرینش نیشابور افزود: یکی از اسناد رسمی که در محاکم قضایی مورد استناد قرار می‌گیرد پروانه و پایان‌کار شهرداری است که در گذشته این موارد به صورت دفترچه صادر می‌شد که هویت و قابلیت استناد بهتری داشت.
وی تصریح کرد: این اوراق ضد جعل که برای پروانه و پایان کار شهرداری مورد استفاده قرار می‌گیرد برای نخستین‌بار در شرق کشور توسط شهرداری نیشابور مورد بهره برداری قرار می‌گیرد تا مردم با اطمینان بیشتری از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: شهرداری نیشابور پارسال ۸۶۲ فقره پروانه ساختمانی برای ۳۹۲ هزار مترمربع زمین صادر کرد و از زمانی که سیستم‌های مکانیزه راه اندازی شده امکان استفاده از دفترچه های قدیمی دیگر میسر نیست و در یک برگه معمولی صادر می‌شود و متاسفانه موارد زیادی داشتیم که جعل های گوناگون در این زمینه انجام می‌گرفت و مشکلات قضایی برای شهروندان به وجود می آورد.
وی بیان کرد: این اوراق ضد جعل دارای هولوگرام و پس زمینه‌ای است که تنها با نور ماورای بنفش نمایان می شود و امکان جعل ندارد و در صورت جعل کاملا قابل تشخیص است.
نجفی اظهار داشت: در چهار سال اخیر سالانه ۵۰ هزار مترمربع به فضای سبز شهر نیشابور اضافه شده است و سرانه فضای سبز آن از ۱۰.۸۳ به ۱۱.۵۰ مترمربع رسیده است.
شهردار نیشابور خاطرنشان کرد: از  شهریور پارسال اجرای ۱۰ طرح در هر ۱۰۰ روز در دستور کار قرار گرفت و در این چهارچوب طی ۳۰۰ روز ۵۸ طرح به ارزش ۵۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که در این شرایط اقتصادی و کرونا در مقیاس نیشابور رقم قابل توجهی است.
وی اظهار داشت: ساخت ۹ بوستان محلی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع در ۹ نقطه شهر یکی از این طرح ها بود که طراحی، اجرا و بهره برداری از این‌ طرح‌ها در کمتر از ۴ ماه صورت پذیرفت و بوستان آفرینش نیز به عنوان آخرین بوستان از این مجموعه با مساحت ۱۲ هزار متر مربع و اعتبار ۳۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
نجفی بیان کرد: در همه بوستانهای جدید از سامانه تحت فشار برای آبیاری فضای سبز استفاده شده و گونه های گیاهی آن نیز متناسب با شرایط اقلیمی منطقه کشت شده است.
مرکز شهرستان‌ ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها نیشابور افتتاح طرح شهرداری نیشابور پروانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیشابور افتتاح طرح شهرداری نیشابور نیشابور افتتاح طرح شهرداری نیشابور پروانه بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل

حسنعلی حسین‌پور از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه عملکردی سال ۱۴۰۲ در حوزه ارزیابی انطباق استاندارد در استان اردبیل خبر داد و افزود: طی یک سال گذشته، در زمینه ارزیابی انطباق کالا‌های صادراتی مشمول استاندارد اجباری نیز تعداد ۱۷۶ فقره گواهینامه انطباق صادر شده است.

او گفت: پارسال در زمینه ارزیابی انطباق کالا‌های وارداتی مشمول استاندارد اجباری یک هزار و ۱۴ فقره گواهینامه انطباق توسط اداره کل استاندارد استان اردبیل صادر شده است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل همچنین از انجام یک هزار و ۲۹۷ مورد بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی زیرپوشش این اداره کل در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده طی یک سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در این مدت یک هزار و ۲۶۳ مورد نمونه‌برداری کالا از مراکز تولیدی استان اردبیل انجام شد.

حسین‌پور انجام ۳۳۷ مورد آزمون طرح کنترل بازار، ۲۳ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه شب عید، ۵۱ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه ماه مبارک رمضان و ۵۰۵ مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین بازی را از جمله اقدامات اداره کل استاندارد استان اردبیل در یک سال گذشته ذکر کرد.

او اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده بر روی کالا و خدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده موارد غیراستاندارد مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • صدور پروانه ساخت برای ۴ فیلم کوتاه