Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران و سخنگوی صنعت برق در ارتباط تلفنی با خبر ۲۲:۳۰ شبکه ۲ سیما در خصوص علت خاموشی  پراکنده در چند استان کشور گفت:  دلیل خاموشی پراکنده در چند استان کشور  اختلال در تولید ۴ واحد نیروگاهی و افزایش شدید مصرف است  و  به دلیل افزایش مصرف برق در پیک شبانه، به منظور حفظ پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی‌های گسترده، برق بخشی از مناطق واقع در استان‌های خراسان، کرمان، آذربایجان و نقاطی از بخش‌های مرکزی کشور به صورت دستی و موقت قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

 نیروگاه‌های از مدار خارج شده، دوباره وارد مدار شدند

او بیان کرد: این خاموشی‌های در مجموع حدود ۴۰۰ مگاوات است و امیدواریم تا ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه و کاهش میزان مصرف، برطرف شود.

رجبی مشهدی با پوزش از هموطنانی که با این خاموشی‌ها دچار زحمت شده اند، تاکید کرد: از همه مشترکان عزیز در سراسر کشور خواهشمندیم حتی با خاموشی کردن یک لامپ اضافی خود، در پایداری شبکه و جلوگیری از بروز خاموشی‌های بیشتر کمک کنند. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعی برق مصرف برق خاموشی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید

مهدی رجبی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قیمت کنونی هر کیلو قارچ سرمزرعه ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان و مغازه های خرده فروشی ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

به گفته او، هم اکنون قارچ با نرخ های ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان در مغازه ها عرضه می شود، در حالیکه فروش بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان گرانفروشی است.

رجبی توزیع مویرگی را راهکار اساسی تنظیم بازار اعلام کرد و افزود: با راه اندازی بورس، فروش عمده قارچ یک مرجع قیمت گذاری دارد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ از توزیع روزانه ۴۰ تا ۵۵ تن قارچ در تهران خبر داد.

او با بیان اینکه سال گذشته ۲۱۰ هزار تن قارچ در کشور تولید شد، گفت: با توجه به احداث واحدهای جدید برآورد می شود که با افزایش ۵ تا ۱۰ هزار تنی تولید قارچ به ۲۲۰ هزار تن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • اتمام تعمیرات ۱۰۵هزار مگاوات نیروگاهی در نیمه اردیبهشت
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • نیروگاهی که ایرانیان در سریلانکا ساختند!
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد