Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:16:14 GMT

رئیس سابق شورای شهر پردیس دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۷۴۸۹

رئیس سابق شورای شهر پردیس دستگیر شد

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، از دستگیری رئیس سابق شورای شهر پردیس توسط اطلاعات سپاه خبر داد.

بر اساس این گزارش تخلفات اداری و مالی رئیس سابق شورای شهر پردیس باعث تشکیل پرونده برای وی شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 5267338.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر پردیس دستگیری فساد مالی ویروس کرونا واکسن کرونا عید غدیر خم آمار کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان اردبیل ایلام خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا واکسیناسیون خشکسالی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از معابر اصلی شهر پردیس به نام سپاه نام گذاری شد.

شهردار پردیس در حاشیه مراسم نامگذاری این خیابان در جمع خبرنگاران گفت: در شهر پردیس معبری به نام سپاه نداشتیم و به همین دلیل بلوار «بصیرت» حد فاصل بلوار «جانبازان» و «شهید سلیمانی» به نام «سپاه» نام گذاری شد.

رضا کارخانه اضافه کرد: بلوار «طوبی» که یکی از خیابان‌های منشعب از خیابان «بصیرت» است، نیز به نام سردار شهید «حسین محمدی» شهید مدافع حرم تغییر نام یافت و با حضور همسر و فرزندان شهید معزز رونمایی شد.

وی همچنین از سیاست این شهرداری مبنی بر نامگذاری معابری که امکان تغییر نام به شهدا را دارند، خبر داد و گفت: معابری به نام شهید «کرم پور» و شهید «صالحی روزبهانی» در پردیس نام گذاری می‌شود.

کد خبر 6084265

دیگر خبرها

  • بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات