Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن انگلیسی که به خاطر جر و بحث با شوهرش او را با چاقوی آشپزخانه ناقص کرد دستگیر شد. متهم محکوم شده که در پی جر و بحث با شوهرشچاقوی آشپزخانه را در مغز نامزدش فرو کرده است.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، سخنگوی پلیس عنوان کرد که متهم 28 ساله پس از مصرف الکل با شوهرش دعوا کرده و در حین عصبانیت چاقو را بین چشمان نامزدش فرو کرده و چاقو تا مغز قربانی فرو رفته است که پس از انتقال قربانی به بیمارستان بر اثر جراحات وارده تحت عمل جراحی قرار گرفت اما پزشکان به دلیل صدمات وارده به مغز و چشم قربانی مجبور به تخلیه یک چشم وی شده و به جایش چشمی مصنوعی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که روز گذشته قاضی دادگاهی رفتار وحشیانه این زن را با شوهرش سزاوار سال ها زندان دانست .

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا چاقوی آشپزخانه اخبار حوادث چاقوکشی همسرکشی کور کردن زن چاقوکش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جنجال های سحر قریشی سحر قریشی حواشی سحر قریشی ریحانه پارسا قیمت ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا بازیگر جواد عزتی در زخم کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانش‌زمین در این کشور قربانی گرفت

باران شدید شنبه شب به وقت محلی باعث رانش زمین در مناطقی از این استان اندونزی شد.

به کزارش ایسنا، آژانس ملی مدیریت بلایای طبیعی اندونزی امروز (سه شنبه) اعلام کرد تیم‌های امدادی در پی رانش زمین دو جسد دیگر را در سولاوسی جنوبی پیدا کرده‌اند و شمار قربانیان این حادثه به ۲۰ تن رسیده است.

باران شدید شنبه شب به وقت محلی باعث رانش زمین در مناطقی از این استان اندونزی شد که در پی آن چند تن مصدوم و چهار خانه نیز مدفون شدند.

عملیات جست‌وجو و نجات در میان مه و بارش باران انجام شد و رانش زمین، جاده‌ها را مسدود کرد.

به گزارش شینهوا، با پیدا شدن دو جسد آخر، عملیات جست‌وجو پایان یافته است با این حال مقامات محلی همچنان آماده امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رقص دلقک با کودکان بی‌گناه قربانی جنگ غزه
  • رانش‌زمین در اندونزی قربانی گرفت
  • رانش‌زمین در این کشور قربانی گرفت
  • لیگ‌یک/ باخت عجیب شاگردان قربانی در خانه
  • جزئیات قطعه «مست عشق» علیرضا قربانی اعلام شد/ تو مرا جان و جهانی
  • حوادث آب و هوایی در عمان ۱۲ قربانی گرفت
  • تیغه چاقوی شوهر در قلب زنی که طلاق می‌خواست | مرد همسرکش بخشیده شد چون...
  • نقش دستگیره‌های کابینت در زیبایی خانه
  • ورود ملی‌پوش ایران به برد 3 گله در روسیه
  • ۲ تکنیک جدید و عالی برای تیز کردن چاقوی کُند خانگی (فیلم)