Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، داوطلبان «آزمون وکالت» برای ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند از ۶ مرداد لغایت ۱۲ مرداد به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و ضمن مطالعه دقیق آگهی"آزمون وکالت سال١۴۰۰ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. هم‌چنین داوطلبان جهت کسب آخرین اخبار و اطلاعات تکمیلی در خصوص آزمون وکالت می‌توانند به سایت مرکز وکلا به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

23055.ir مراجعه کنند.

آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه در روز جمعه  ۱۴۰۰/۰۶/۱۹برگزار خواهد شد.

پربیننده ترین ساعت کار ادارات تا آخر مرداد اعلام شد عکس یادگاری روحانی با اعضای تیم اقتصادی خود علت کسر حقوق برخی از سربازان چه بود؟ واکسیناسیون معلمان؛ شاید وقتی دیگر خودروی عروسکی! + فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آزمون وکالت آزمون وکالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد

همشهری آنلاین _ فاطمه عسگری: در حالیکه اگر او در این خودرو یک کپسول آتش نشانی کوچک داشت می توانست از عمق این فاجعه لااقل اندکی بکاهد.

بله درست است همان کپسول‌های کوچکی که خیلی هایمان فکرمی‌کنیم آقای راننده برای دیزاین خودرویش به ستون کناری خودرو وصل کرده در چنین مواقع بحران زایی می‌تواند نجات بخش باشد. البته این فقط یکی از کاربردهای این نجات بخشهای سرخ رنگ است باور کنید وجود یکی از این کپسول‌ها در هر خانه و زندگی لازم است و باید تمام خانواده‌ها در کنار تمام ملزومات ریز و درشت زندگی یکی از این کپسول ها تهیه و در خانه و خودروی خود نگهداری کنند چرا که حادثه اصلا خبر نمی کند. درست است نیروهای خدوم آتشنشانی به محض برقراری تماس و اعلام یک حادثه آتش سوزی سریعا خود را به محل حادثه می رسانند اما با وجود ترافیک‌های سرسام‌آور و در هم تنیده شهرها و حیاتی بودن نقش زمان در جلوگیری از گسترده شدن آتش وجود یک کپسول آتشنشانی می‌تواند تا قبل از رسیدن این نیروها از گسترده شدن حادثه جلوگیری کند. خانه و مغازه و محل کار و خودرو هم ندارد.

نگرانی از بابت چگونگی شارژ کردن یا استفاده کردن از این کپسول‌ها شاید مهمترین عاملی باشد که خیلی‌ها بیخیال خرید و نگهداری از آن می‌شوند. نگرانی که با وجود فیلم‌های آموزشی در اینترنت و مراکز تهیه و شارژشان در شهرها خیلی محلی از اعراب ندارد. اما این نکته را هم باید حواستان باشد که از شارژ کردن این کپسول ها در هر مرکز بی نام و نشانی هم خودداری کنید و بهتر است در این مورد از نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل زندگی تان کمک بگیرید.

برای خرید کپسول های آتشنشانی حواستان باشد که این کپسول ها ۴ کلاس A، B، C و D دارند کلاس A برای کنترل یا خاموش کردن آتش های ناشی از مواد قابل احتراق مانند کاغذ و چوب، کلاسB برای مقابله با آتش سوزی ناشی از مایعات قابل اشتعال مانند بنزین، گریس و روغن، کلاس C بهترین وسیله ایمنی برای اتش سوزی های الکتریکی و کلاس D برای خاموش کردن آتش ناشی از فلزات قابل اشتعال است. در کنار این کپسول ها، کپسول های خاموش کننده چند منظوره ای با برچسب A-B-C وجود دارند که می‌توانید برای بیش از یک نوع آتش از آن‌ها استفاده کنید. بنابراین به جای خرید هر کلاس خاموش کننده، از این نوع کپسول، برای کنترل آتش در خانه خود استفاده کنید

بیشتر بخوانید:‌این پارکینگ ها ویژه کارگرها است | توقفگاهی عجیب و غریب

کد خبر 844432 برچسب‌ها آتش‌ سوزی خبر مهم آتش‌ نشانی خودرو

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد
  • استمرار ادعا‌های غیر واقع کانون وکلا/ سرانه وکیل در ایران نصف استاندارد جهانی
  • امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی است
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • آغاز حراج گسترده سکه از فردا در مرکز مبادله | هر متقاضی چند سکه می تواند خریداری کند؟
  • آغاز حراج گسترده سکه از فردا در مرکز مبادله+شرایط
  • توزیع کارت ورود به جلسه کنکور از دوشنبه سوم اریبهشت
  • آخرین فرصت ثبت‌نام داوطلبان در نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۳
  • اعلام آخرین فرصت ثبت‌نام داوطلبان در نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۳
  • ثبت نام ترمیم معدل ۱۴۰۳ + زمان و هزینه، لینک سایت my.medu.ir