Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید از این تیم جدا می‌شود و از فصل آینده برای منچستریونایتد توپ خواهد زد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای از رسیدن به توافق نهایی با باشگاه رئال مادرید برای خرید رافائل واران خبر داد.

از مدت‌ها پیش بحث احتمال جدایی مدافع میانی فرانسوی کهکشانی‌ها از این تیم و علاقه‌مندی شیاطین سرخ به جذب او وجود داشت و اکنون این اتفاق به حقیقت پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش باشگاه منچستریونایتد، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر جزیره بابت خرید واران مبلغ 41 میلیون پوند به رئال مادرید خواهد پرداخت، البته این به شرط پذیرفته شدن مدافع تیم ملی فرانسه در تست‌های پزشکی قبل از امضای قرارداد است.

در همین حال سایت گل جزئیات بیشتری از این توافق منتشر کرده از جمله اینکه رقم پایه قرارداد 34 میلیون پوند است که امکان اضافه شدن هفت میلیون پوند دیگر به این رقم به‌عنوان پاداش‌های مرتبط با عملکرد بازیکن وجود دارد. مدت قرارداد هم چهار ساله با امکان تمدید آن از سوی باشگاه برای سال پنجم است.

واران با صدور روادید برای اعضای خانواده‌اش و سپری کردن مدت قرنطینه در بدو ورود به انگلیس می‌‌تواند در تست پزشکی باشگاه منچستریونایتد شرکت کند.

توافق منچستریونایتد با رئال مادرید برای جذب واران

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید منچستریونایتد رئال مادرید منچستریونایتد باشگاه منچستریونایتد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم

توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها