Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به پیگیری مسابقات ورزش های انفرادی، حجم نمونه گیری دوپینگ از ورزشکاران در المپیک توکیو ۲۰۲۰، بیشتر شده است. به گزارش ایسنا، با ورود تجیهزات مورد نیاز که از تهران به توکیو ارسال شد، کلینیک اختصاصی فدراسیون پزشکی ورزشی رسما در دهکده بازی‌ها راه اندازی شد و تمام اعضای کاروان ورزشی ایران در صورت نیاز به دریافت خدمات می‌توانند به این کلینک مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کلینیک اختصاصی از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب باز است و در دیگر ساعات به صورت آن‌کال ارائه خدمت می کند.

در خصوص انجام تست pcr از ورزشکاران کشور، اقدامات لازم در حال انجام است و در زمینه فعالیت‌های آنتی دوپینگ در دهکده بازی‌ها، با توجه به پیگیری مسابقات ورزش‌های انفرادی، حجم نمونه گیری دوپینگ از ورزشکاران بیشتر شده و طبیعی است که از ورزشکاران ایرانی نیز مانند ورزشکاران دیگر کشورها برابر قوانین و مقررات نمونه گیری به عمل می آید.

گروه نخست پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی به سرپرستی دکتر سیداشکان اردیبهشت، دبیر این فدراسیون و با همراهی دکتر امیرعباس لشگری و دکتر افشین رهبری (فیزیوتراتپیست) پنج‌شنبه شب ۲۴ تیرماه سال جاری عازم توکیو شدند و ماموریت این گروه امشب به پایان می‌رسد و با بازگشت آنها به تهران، گروه دوم این فدراسیون به توکیو اعزام می‌شوند.

گروه دوم پزشکی فدراسیون پزشکی به سرپرستی دکتر غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با همراهی دکتر رضا سعیدی و حمیدرضا یاوری (فیزیوتراپیست)   پنجم مردادماه عازم توکیو می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو تست پی سی آر دوپينگ فدراسیون پزشکی نمونه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرپیرا المپیکی شد + فیلم

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا در قرقیزستان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۱ از سد آرش یوشیدا از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

او در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر از سد گانخویاگ گانباتار از مغولستان گذشت و سهمیه المپیک پاریس را از آن خود کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • کسب ۲سهمیه المپیکی کشتی آزاد ایران در آخرین انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • ۲ سهمیه المپیکی کشتی آزاد ایران در آخرین انتخابی قاره‌ای؛ استانبول آخرین شانس بازمانده آخر!
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک ۲۰۲۴؛ آذر پیرا هم المپیکی شد
  • آذرپیرا المپیکی شد + فیلم
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • الناز شفیعیان در آستانه المپیکی شدن؛ نماینده ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم