Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آرش میراسماعیلی سه شنبه شب با حضور در جشنواره فرهنگی ورزشی جودو شهرستان بهار اظهار داشت: موضع گرفتن و اظهارنظر برخی افراد علیه سرزمین مادری و جایی که از آن بالا رفته‌اند و آن کشور برای اجداد و نیاکان‌شان بوده و هست، خیانتی بزرگ محسوب می‌شود و کسب مدال این افراد در المپیک بسیار بی‌ارزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید مصطفوی گفت: خیلی از افراد برای این مملکت جان و مال خود را دادند اما عده‌ای در قالب قهرمان به این کشور خیانت کردند که این خیانت از اذهان مردم پاک نخواهد شد.

میراسماعیلی با تاکید بر اینکه جودو ایران به دنبال بازگشت قدرتمند در عرصه بین الملل است، خاطرنشان کرد: کارهای حقوقی و رایزنی که با مسوولان فدراسیون جهانی جودو در حال انجام است تا هر چه سریع‌تر به عرصه بین‌المللی بازگردیم.

وی با قدردانی از عملکرد جودو استان همدان گفت: شرایط ورزش جودو در این استان مطلوب است و در رده سنی پایه اقدام‌های موثری را شاهد هستیم.

رییس فدراسیون جودو از استان همدان و شهرستان بهار به عنوان یکی از فعال‌ترین هیات‌ها در کشور نام برد و افزود: حضور قهرمانان و اساتید بزرگ و مطرح نظیر نجفی، فتح الله فریدی وثوق و برادران کریمی ناصر در بهار نشان از جایگاه والای این شهرستان در کشور دارد و انتظار تداوم این مسیر موفق هستیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته برای این رشته ورزشی بسیار سختی رقم خورد، خاطر نشان کرد: وضعیت کرونا و شرایط تعلیق حضور ایران در مسابقات جهانی جودو در سال گذشته، سال سختی را برجای گذاشت اما مجموعه فدراسیون با تلاش این تهدید را به فرصت تبدیل کرده است.

میراسماعیلی با اشاره به اینکه در راستای برگزاری مسابقات رده‌های سنی مختلف برنامه ریزی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: این مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان جودو در مرداد و شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد.

 در این مراسم پدر شهید جودوکار و مدافع حرم سید میلاد مصطفوی به نمایندگی از اهالی جودو استان همدان از آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو تجلیل کرد.

همچنین رییس فدراسیون جودو کمربند دان ۶ و ۷ را به ترتیب به بهبود معماری و استاد حسن نجفی اعطا کرد.

برچسب‌ها فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی همدان فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی همدان رییس فدراسیون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رمضانی با دانشجویان که در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان سال جاری برگزار شد، از بایدها و نبایدهای تشکل‌های دانشجویی سخن گفته و توصیه‌ها و انتظارات خود از این تشکل‌ها را بیان کردند. به همین مناسبت و در گفت‌وگو با برخی از نمایندگان «تشکل‌های دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)» وابسته به تشکیلات آستان قدس رضوی به این موضوع پرداختیم. آنچه در ادامه می‌خوانید بخش‌هایی از سخنان آنان در گپ و گفت دوستانه با خبرنگار روزنامه قدس است.

«دانشجویان» و «تشکل‌های دانشجویی» بدون دغدغه نمی‌توانند باشند

«رضا جانکی» 20ساله، دانشجوی رشته حقوق در مقطع کارشناسی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) (واحد برادران) است. وی که دبیر تشکل دانشجویی «آزاداندیشی» در این دانشگاه است، می‌گوید: دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی باید همواره به‌روز بوده و از مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... و همچنین مسائل بین‌المللی دنیا آگاه باشند. دانشجویان از متن جامعه بوده و با توده مردم و دغدغه‌های آنان زندگی می‌کنند و طبیعی است از خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم و کشور خود نباید جدا باشند. تشکل‌های دانشجویی نیز از متن دانشجویان به وجود می‌آیند و باید به کمک دانشجویان، نقش اثرگذار خود را در محیط دانشگاه و در میان دانشجویان ایفا کنند.

او ادامه می‌دهد: هر چند مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب، وظیفه اصلی دانشجویان درس خواندن و کسب علم و دانش در محیط دانشگاه است، اما به نظر من یک دانشجو یا یک تشکل دانشجویی از دغدغه‌ها و مشکلات کشور خود در عرصه‌های گوناگون نمی‌تواند جدا باشد.

«فاطمه شکوری» نماینده یکی دیگر از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) است که در این گفت‌وگو شرکت می‌کند. او 23 ساله و دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی این دانشگاه بوده و هم اکنون معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی (واحد خواهران) این دانشگاه را بر عهده دارد. وی نیز می‌گوید: دانشجو مهم‌ترین «نیروی آینده‌ساز» کشور است. بدین ترتیب وضعیت آینده‌ جامعه با شرایط علمی، مهارتی و صدالبته «جهان‌بینی» دانشجویان ارتباط مستقیم دارد. دانشجویان به تعبیر رهبر معظم انقلاب، افسران جوان جنگ نرم هستند، بنابراین دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی در کنار وظیفه اصلی خود یعنی کسب علم و دانش و درس خواندن و اثرگذاری در محیط دانشگاه، باید گفتمان و آرمان‌های انقلاب اسلامی را در محیط دانشگاهی تبلیغ و ترویج کنند. بنابراین اینکه بگوییم دانشجو فقط باید تنها دغدغه درس خواندن داشته باشد، تصور درستی نیست، بلکه او باید نسبت به وضعیت کشور و حساسیت‌های موجود در سرنوشت کشور دغدغه‌مند باشد.

مسئولیتی مضاعف با انتساب «رضوی»

جانکی درباره تشکل‌های دانشجویی منتسب به دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) اظهار می‌دارد: هر انتساب و تعلقی، مسئولیت‌آور است. اعضای هر تشکل دانشجویی یک مسئولیت اساسی نسبت به برخورد با موضوعات مرتبط با دانشجو، دانشگاه و کشور دارند و تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه علاوه بر این مسئولیت باید مراقب این انتساب مهم به تشکیلات بارگاه مطهر امام رضا(ع) هم باشند. البته وجود مبارک امام هشتم(ع) و آموزه‌های ایشان ویژه گروه، صنف و قشر خاصی نیست و تمام آحاد جامعه بشریت مخاطب این آموزه‌ها هستند، اما هر مجموعه و گروهی از جمله «تشکل‌های دانشجویی رضوی» نسبت به معارف و سیره امام ثامن و ضامن(ع) مسئولیت مضاعفی دارند.

شکوری نیز در این باره بیان می‌کند: وجود مبارک امام رضا(ع) به عنوان عالم آل محمد(ع) به عنوان یک الگو و اسوه باید همواره مورد دقت و توجه دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه قرار داشته باشد و علاوه بر آن، دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی منتسب به تشکیلات آستان قدس رضوی علاوه بر دغدغه‌مندی نسبت به انتظارات رهبر معظم انقلاب از آنان، به موضوع مهم و اساسی‌تر یعنی مسئولیت و وظایف خود نسبت به ترویج و بیان و از همه مهم‌تر عمل به فرامین، سنت، سیره و معارف حضرت ثامن الحجج(ع) هم باید بیندیشند و هم نسبت به آن احساس مسئولیت کنند. دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی رضوی باید بیش از دیگران در این زمینه خود را مسئول بدانند.

«امید آفرینی»، «جهاد تبیین» و «بصیرت افزائی»

 دبیر تشکل دانشجویی «آزاد اندیشی» این دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود اشاره می‌کند:

هر تشکل دانشجویی باید نقشه راهبردی و جامعی نسبت به فعالیت‌های خود داشته و یکی از مهم‌ترین شاخص‌های نقشه راهبردی این تشکل، توجه به دو موضوع اساسی مورد توجه رهبرمعظم انقلاب، یعنی «امید آفرینی» و «جهاد تبیین» است. همچنان‌که رهبربزرگوار انقلاب در دیدار با اقشار مختلف و به ویژه دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی به این دو موضوع بارها تأکید کرده‌اند، ما نیز در این تشکل بر این دو اصل اساسی تأکید داریم.

جانکی تصریح می‌کند: البته موارد و موضوعات دیگری همچون توجه به جنگ رسانه‌ای، دشمن شناسی، تقویت بنیان خانواده، توجه به نقش و رسالت دانشجو و دانشگاه، پیگیری مشکلات و مطالبات عموم مردم، حساسیت نسبت به تحولات سیاسی جامعه و دنیا و... نیز مورد توجه اعضای این تشکل قرار دارد.

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی (واحد خواهران) این دانشگاه نیز به بحث «بصیرت افزایی» اشاره کرده و معتقد است:

دانشجویان باید بیش و پیش از سایر اقشار جامعه نسبت به این دغدغه رهبر معظم انقلاب یعنی «بصیرت افزائی»، حساسیت داشته باشند و به همین دلیل در کنار سایر مطالبات رهبر گرانقدر انقلاب، ما در بسیج دانشجویی در تلاش هستیم تا نسبت به ارتقاء سطح معارفی و بصیرتی اعضای تشکل و همچنین عموم دانشجویان این دانشگاه نسبت به وقایع و اوضاع سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و... کشور و جهان و تهدیدهایی که جامعه عمومی کشور و به ویژه دانشجویان با آن روبه‌رو هستند، برنامه‌های تأثیرگزاری را اجرا کنیم.

شکوری اضافه می‌کند: بسیاری از رفتارها یا موضع‌گیری‌های نامناسب و اشتباه افراد و از جمله دانشجویان در سطح کشور و نسبت به موضوعات داخلی و بین المللی، ناشی از عدم بصیرت و معرفت لازم است و به همین دلیل در کنار کسب علم و دانش، باید نسبت به ارتقاء بصیرت و درک و شناخت از موضوعات و اتفاقات مهم جامعه ایرانی و جهانی در بین آحاد ملت و از جمله دانشجویان به روش‌های صحیح و مرتبط اقدام کرد.

«خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم

نمایندگان این دو تشکل دانشجویی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از دغدغه‌های تشکلی که در آن عضویت دارند پرداخته و مهم‌ترین موضوعی را که به آن اشاره می‌کنند، «خاستگاه»، «انتساب» و «آرمان‌های نظام اسلامی» است.

جانکی، دبیر تشکل دانشجویی «آزاداندیشی» این دانشگاه معتقد است: خاستگاه و ریشه وجودی هر شخص، مجموعه، نهاد و... باید همواره مورد توجه باشد. دانشجویان ایران، فرزندان و آینده‌سازان این کشور هستند. خاستگاه آنان، ایران است، آن‌ها برای سرافرازی این کشور و رشد و پیشرفت آن در برابر همه تهدیدها و حوادث ناگوار داخلی و جهانی باید بیش از پیش تلاش کنند. دانشجویان ایرانی با همه هوش و استعداد، ظرفیت و تلاش و همتی که از آنان سراغ داریم، باید در کنار همه عوامل و شاخص‌های فکری، رفتاری، عقیدتی و... به این خاستگاه یعنی ایران و پیشرفت آن بیش از گذشته بیندیشند.

شکوری، معاون فرهنگی بسیج دانشجویی (واحد خواهران) این دانشگاه نیز بیان می‌کند: در کنار همه مواضع درست و صحیحی که همکاران ما در دیگر تشکل‌ها دارند، ما نیز بر توجه به آرمان‌های نظام اسلامی که مورد توجه رهبر معظم انقلاب است، تأکید داریم. دانشجویان ایرانی باید با دقت نسبت به فهم و تفسیر فرمایش رهبر معظم انقلاب در بیان دو آرمان کلی نظام اسلامی یعنی «اداره کشور به شیوه اسلامی» و «ارائه الگویی به مردم جهان برای اداره خوب کشور» تلاش کنند و برای ارائه راهکارها، طرح‌ها و برنامه‌های لازم برای نو به نو شدن راه‌های تحقق این دو آرمان اصلی و کلی بیش از دیگر اقشار ملت همت و تلاش داشته باشند.

محمدحسین مروج کاشانی

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • آرش میراسماعیلی به تصرف در اموال دولتی محکوم شد!
  • آرش میراسماعیلی به فساد مالی محکوم شد
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود