Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت:اگر امکانات کشور عادلانه توزیع می‌شد، سرمایه گذاری دولت در بخش‌های مختلف به صورت متوازن اتفاق می‌افتاد و  اگر به طور شایسته به فرامین رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی توجه می‌شد؛ امروز خوزستان عزیز و ولایت‌مدار دچار مشکلات نبود.

خبرگزاری میزان - علی نیکزاد در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی مسئله غدیر را نشانه اهمیت ولایت در حکمرانی اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی و نعمت ولایت فقیه ثمره تفکر غدیر در ایران اسلامی است و امروز می‌بینیم که این فرهنگ مترقی توانسته موجبات رشد و اعتلای امت اسلامی را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: گرامی‌داشت واقعه غدیر عبارت از بسط و گسترش عدالت در جامعه اسلامی است؛ اگر در سال‌های گذشته به همین مسئله کلیدی از مکتب حضرت علی علیه السلام توجه جدی می‌شد بسیاری از مشکلاتی که امروز در کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، نبود.

نایب رئیس اول مجلس گفت: اگر امکانات کشور عادلانه توزیع می‌شد، سرمایه گذاری دولت در بخش‌های مختلف به صورت متوازن اتفاق می‌افتاد و  اگر به طور شایسته به فرامین رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی توجه می‌شد؛ امروز خوزستان عزیز و ولایت‌مدار دچار مشکلات نبود.

نیکزاد با اشاره به اقدامات مجلس در حضور میدانی در خوزستان و همچنین اختصاص اعتباراتی برای رفع مشکلات آب و فاضلاب استان خوزستان، تصریح کرد: متاسفانه امروز در اثر بی توجهی‌ها دچار مشکلات شدیم؛ خوزستان همان خوزستان هشت سال دفاع مقدس است که حماسه آفریدند و با تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده، اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

وی ادامه داد: خوزستان امروز همان خوزستانی است که در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی حماسه آفریدند و همیشه پای کار انقلاب بوده‌اند لذا اکنون نوبت مسئولان است که کم کاری‌های گذشته را جبران کنند.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آسیب شناسی‌ها قبل از رسیدن به نقطه بحرانی توسط دولتمردان پیگیری می‌شد مشکلات مردم به طور محسوس کاهش می‌یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود