Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که به صورت قرضی در پدیده مشهد بازی می‌کند، معتقد است سرخپوشان تهرانی شایسته قهرمانی در لیگ برتر هستند. - اخبار ورزشی -

سیداحسان حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد نتایج اخیر پدیده و سه شکست پیاپی این تیم گفت: ما قبل از این سه بازی در سه مسابقه پیاپی برنده شده بودیم، ولی متأسفانه در سه بازی پشت سر هم شکست خوردیم، باخت‌هایی که واقعاً برای تمامی اعضای تیم ناراحت‌کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال در فوتبال ممکن است این اتفاقات پیش بیاید. من دنبال بهانه نیستم، ولی ما دو بازی را روی چمن مصنوعی انجام داده بودیم و کارمان واقعاً سخت بود. ما یک بازی سخت هم برابر تیم خوب سپاهان داشتیم که با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم، چون موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد در مورد بازی پایانی تیمش که مقابل فولاد خوزستان خواهد بود، تأکید کرد: تمام هدف ما این است که آخرین بازی را با برد پشت سربگذاریم تا حداقل با شرایطی خوب لیگ امسال را به اتمام برسانیم.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده هم در پدیده می‌ماند یا خیر، اظهار داشت: وقتی به این باشگاه آمدم قرارداد یک سال و نیمه امضا کردم و از این انتخاب راضی هستم. خوشحالم که در پدیده بازی می‌کنم و فصل بعد هم در این تیم خواهم بود.

وی که به صورت قرضی از پرسپولیس به پدیده آمده است درباره شانس قهرمانی سرخپوشان در لیگ امسال، خاطر نشان کرد: من قبلاً هم گفته بودم که پرسپولیس بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد. برای سپاهان هم احترام خاصی قائلم و آنها هم تیم خوبی هستند، ولی پرسپولیس لیاقت قهرمانی را دارد و امیدوارم که به این عنوان دست پیدا کند.

نعمتی: حداقل حق پدیده مقابل سپاهان کسب یک امتیاز بود/ در مجموع فصل بدی نداشتم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده تیم فوتبال پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم پیشکسوتان پرسپولیس در نخستین بازی خود در تورنمت جام قهرمانی پیشکسوتان تهران برنده شد. پرسپولیس موفق شد در این بازی تیم شاهین را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و برای قهرمانی در این جام هم مدعی باشد.

پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌هاست در غیاب نفراتی مثل حمید درخشان و سعید عزیزیان به مصاف شاهین رفت که در پیروزی نخست حسن شیرمحمدی، داود محبوب و محسن زنجانی زننده سه گل این تیم بودند. مرتضی فنونی‌زاده، سعید نعیم‌آبادی، جواد حسن‌زاده و بهروز سلطانی دیگر بازیکنان تیم پیشکسوتان پرسپولیس در این بازی بودند.

این تورنمنت تحت عنوان جام شهدای شهرداری و با حضور 12 تیم برگزار خواهد شد ضمن اینکه بازی بعدی پرسپولیس فردا دوشنبه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • تاکید حسینی: فقط به فکر پرسپولیس باشید
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است