Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از رادیو فرانسه، بنی گانتز، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی قرار است امروز (چهارشنبه) برای ملاقات با همتای فرانسوی خود، فلورانس پارلی و همچنین گفتگو درباره بحران لبنان و آخرین تحولات مذاکرات وین برای احیای برجام وارد پاریس شود.  

"گانتز" و "پارلی" همچنین در این دیدار درباره نرم افزار جاسوسی اسرائیل به نام "پگاسوس" نیز گفتگو می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تحقیق ۱۷ رسانه بین المللی، سرویس های اطلاعاتی مراکش با استفاده از این نرم افزار تلفن‌های همراه بسیاری از جمله امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه را هدف جاسوسی قرار داده‌اند.

به گزارش این رسانه فرانسوی؛ شرکت اسرائیلی سازنده این نرم افزار به نام "ان اس او"، با رد اتهامات ایراد شده علیه خود مدعی است که نرم افزار "پگاسوس" صرفاً برای یاری رساندن به دولت‌ها در مبارزه با گروه های تروریستی و تبه‌کار طراحی و تولید شده است.

رادیو فرانسه در ادامه افزود: با این حال، سفر گانتز به پاریس پیش از برملا شدن اخبار مربوط به نرم افزار جاسوسی "پگاسوس" پیش بینی شده بود و هدف از آن بررسی تشدید بحران اقتصادی لبنان و مذاکرات وین میان قدرت‌های غربی و ایران برای احیای برجام اعلام شده است.

امانوئل مکرون که از بیم بدافزار جاسوسی رژیم صهیونیستی گوشی همراه خود را عوض کرده، پنجشنبه گذشته در تماس با «نفتالی بنت» خواستار توضیح درباره جاسوس افزار پگاسوس شده است. وی در این تماس تلفنی ناخشنودی خود را در این خصوص ابراز داشته و از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواسته تا مسأله بدافزار جاسوسی پگاسوس را جدی بگیرد.

از سوی دیگر روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت: فرانسوی‌ها می‌خواهند آگاه شوند که آیا اسرائیل تحقیقی علیه گروه اسرائیلی «ان. اس. او» آغاز کرده و آیا اسرائیل قصد دارد تا اقدامات نظارتی خود را بر صادرات برنامه‌های تهاجمی سایبری افزایش دهد و اقداماتی را علیه این شرکت اتخاذ کند؟

برچسب‌ها برجام فرانسه رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام فرانسه رژیم صهیونیستی برجام فرانسه رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی افزار جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از پاریس؛ در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق در تاریخ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳؛ ایران در شامگاه ۲۶ فروردین با صد‌ها موشک و پهپاد به چندین مرکز نظامی از جمله پایگاه هوایی نواتیم حمله کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


یک شهروند فرانسوی آمریکایی با تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخاطر شجاعت پاسخ به اسرائیل متجاوز گفت: من یک مبارز فرانسویی آمریکایی با مذهب یهودی هستم. ما یهودیان مخالف رژیم صهیونیستی هستیم. این رژیم کنسولگری ایران در دمشق را بمباران کرد. به اعتقاد من پاسخ محکم ایران، هم متجاوز را سرجایش نشاد و هم در راستای همبستگی با فلسطین بود که خیلی مهم است.
عملیات تنبیهی ایران چنان ضربه کاری و شوکی به اردوگاه حامیان رژیم صهیونیستی وارد کرد که از آن زمان تاکنن رسانه‌های خود را وادار به نوشتن مقالات کذب و بی پایه و اساس کرده اند.
یک شهروند زن فرانسوی با تبریک عملیات وعده صادق و سیلی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: ایران عملیاتی فوق العاده راهبردی با پهپاد‌ها و موشک هایش انجام داد. پاسخ ایران بسیار افتخار آمیز بود... مرسی از ایران.
دیگر شهروند فرانسوی الجزایری با ستاش از شجاعت ایرانیان افزود: ایران به اسرائیل حمله کرد و همه خوشحال شدند؛ این در اصل پاسخ به یک رژیم شرور و متجاوز بود. ایران با این پاسخ درس بزرگی به همه جهانیان به ویژه کشور‌های عربی منطقه داد.
وعده صادق از سویی لرزه بر اندام غرب انداخت و از سوی دیگر نور امید به آینده بدون صهیونیسم کودک کش و جنایتکار را در دل آزادیخواهان و حامیان مقاومت در سراسر جهان برافروخت.
یک شهروند فرانسوی درباره پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی گفت: ایران اولین کشوری است که جرات پاسخ به رژیم جنایتکار اسرائیل را داشته. باید دعا کنیم برای ایرانیان و تمام کشور‌هایی که می‌خواهند این غده سرطانی و شیطان بزرگ را از خاورمیانه بیرون بیاندازند.
دیگر شهروند زن فرانسه نیز درباره جنگ افروزی صهیونیست‌ها و پاسخ مقتدرانه و منطقی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اسرائیل و رهبران فاشیست آن به جنگ نیاز دارند، چون اگر روزی جنگ متوقف شود، آن روز پایان زندگی سیاسی آنهاست. اسرائیلی که توان مقابله با فلسطینی ها، حزب الله لبنان، و مقاومت عراق و یمن را ندارد حالا پراشت‌ها شده و می‌خواهد با ایران بجنگد؟!
بر خلاف رویه سردمداران غرب؛ مردم فرانسه و افکار عمومی غرب به شدت از پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل حمایت می‌کنند و خوشحال هستند.

دیگر خبرها

  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • پلیس فرانسه نماینده پارلمان را بابت انتقاد از اسراییل احضار کرد
  • پلیس فرانسه نماینده ارشد پارلمان را احضار کرد
  • نماینده ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از اسراییل احضار شد
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس