Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@15:43:45 GMT

دانلود سریال گیسو - قسمت 22 با لینک مستقیم

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۰۲۲۰

دانلود سریال گیسو - قسمت 22 با لینک مستقیم

برای دانلود قسمت بیست و دوم سریال گیسو به ادامه مطلب بروید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام غرب ملودی، قسمت 22 سریال گیسو در سایت غرب ملودی آماده دانلود است. سریال گیسو یک سریال درام معمایی و عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری می‌باشد که در آن هنرمندانی همچون محمدرضا گلزار و ساره بیات و هومن سیدی به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نویسندگی این سریال را علیرضا کاظمی پور انجام داده است.

برای دانلود قسمت 22 سریال گیسو به لینک زیر مراجعه کنید

 دانلود قسمت 22 سریال گیسو

بازیگران سریال گیسو

محمدرضا گلزار، هومن سیدی، ساره بیات، هانیه توسلی با هنرمندی مسعود رایگان، شمسی فضل اللهی، علیرضا زمانی نسب، سید جمشید حسینی جولیا پانلی، آزاده ریاضی، سانیا سالاری، بهاره رهنما و حسین یاری

داستان سریال گیسو

رضا در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل و پیمان نیاز دارد. اما نقشه آنها آن طور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و …

درباره سریال گیسو

گیسو یک سریال ایرانی در ژانر درام معمایی و عاشقانه می‌باشد که کارگردانی آن را منوچهر هادی و تهیه کنندگی آن را هومن کبیری برعهده دارد این سریال یکی از پربازیگرترین سریال های نمایش خانگی می‌باشد از جمله بازیگران این سریال می‌توان به محمدرضا گلزار و ساره بیات و هومن سیدی درویش اشاره کرد

یکی از تفریحات سالمی که در کنار آن تجربه و دانش روز دنیا را نیز کسب خواهید نمود تماشا و دانلود فیلم خارجی و سریال‌های ایرانی جدید است که با عرف و شرع ما همخوانی داشته و تاثیر زیادی روی کیفیت زندگی ما دارد. ما در این مقاله به طور کلی اطلاعاتی را در مورد چهار سریال زیبا و معروف ایرانی را بیان نمودیم اما برای تماشای این سریال‌ها و پی‌بردن به جزئیات آن پیشنهاد می‌دهیم حتما به سایت معروف دانلود سریال ایرانی یعنی غرب ملودی مراجعه کنید. در این سایت سریال معروف را تماشا خواهید کرد بلکه می‌توانید بیشترین سریال‌های ایرانی جدید و قدیم حتی سریال‌های خارجی را نیز دانلود نمایید. به کمک این سایت به صورت شرعی و قانونی دانلود سریال ایرانی را انجام داده و به بهترین نحو با خاطری آسوده به تماشای این مجموعه‌های زیبا در کنار خانواده خود بپردازید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال گیسو دانلود سریال گیسو قسمت 22 سریال گیسو سریال گیسو قسمت 22

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) «اولین بوسه» در یک سریال ایرانی بعد از انقلاب

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: روزیاتو

tags # سریال جنگل آسفالت سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پشت صحنه «نون خ ۵» به‌زودی روی آنتن می‌رود
  • (ویدئو) «اولین بوسه» در یک سریال ایرانی بعد از انقلاب
  • با کاربردی‌ترین برنامه‌های آیفون آشنا شوید + لینک دانلود
  • جهان معاصر بیش از همیشه به سعدی و اندیشه‌های اخلاقی او نیاز دارد
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و ملوان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.malavanfc.com
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر
  • آی‌اواس17.5 به افراد اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir