Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زمان قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مشخص شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱، زمان و نحوه قرعه‌کشی مراحل بعدی این مسابقات را توضیح داد.

در مرحله یک‌هشتم نهایی، هشت تیم در غرب آسیا و هشت تیم در شرق به مصاف هم می‌روند و در نهایت چهار تیم به مرحله بعدی می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مرحله بعدی، تیم‌ها باید به قید قرعه به مصاف حریف آینده خود بروند. تاریخ قرعه‌کشی روز ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) از ساعت ۱۵ به وقت محلی (۱۲:۳۰ به وقت ایران) اعلام شده است.

همچنین این مراسم به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به صورت مجازی برگزار می‌شود اما محل برگزاری در شهر کوالالامپور کشور مالزی است. در نامه بعدی برای باشگاه‌های شرکت کننده، لینک ورود به صفحه برگزاری مجازی این مراسم ارسال می‌شود.

در این فصل نیز، تیم‌های شرق و غرب آسیا تا مرحله فینال با یکدیگر مواجه نمی‌شوند. فینال به صورت تک‌ بازی و در قسمت غرب آسیا برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی، روز ۲۳ شهریورماه در شهر دوشنبه به مصاف استقلال تاجیکستان می‌رود و برنده این دیدار، روز ۲۶ شهریورماه، از طریق قرعه‌کشی با حریف بعدی خود آشنا می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد

 دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات