Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:41:50 GMT

گازرسانی به ۲۴ روستای کوهستانی تالش

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۱۰۲۸

گازرسانی به ۲۴ روستای کوهستانی تالش

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: عملیات گازرسانی به ۲۴ روستای صعب العبور و کوهستانی شهرستان تالش در حال اجرا است.

او با بیان اینکه این روستا‌ها مجموعا دارای یک هزار و ۲۶۸ خانوار هستند، افزود: برای تکمیل گازرسانی این طرح بزرگ بالغ ۲۲۵ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز طراحی شده و در مرحله اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز گیلان اظهار داشت: این عملیات هم اکنون در قالب خوشه مریان مطابق برنامه زمانبندی گازرسانی شهرستان تالش در حال انجام است.

حسین اکبر تصریح کرد: با اجرای این پروژه، درصد برخورداری گاز روستایی شهرستان تالش از ۹۲ درصد به حدود ۹۶ درصد می‌رسد.

او تصریح کرد: علاوه بر شهرستان تالش، طرح‌های گازرسانی در مناطق کوهستانی و صعب العبور شهرستان‌های املش، رودسر، آستارا، رودبار، شفت و لنگرود نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از طرح گازرسانی به روستای گلستان سرای لاهیجان اجرای عملیات گازرسانی به ۲۴ روستای صعب العبور و کوهستانی گیلان

شهرستان تالش در غرب استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی روستا روستای صعب العبور مناطق کوهستانی شهرستان تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ در زمان حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است که از بعدازظهر گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی یادآور شد: از امروز وضعیت پایدار جوی در استان حاکم خواهد شد و سامانه بارشی فعالی نیز پیش بینی نمی شود.

سلطانی اظهار داشت:دمای استان از صبح امروز در برخی مناطق به طور نسبی کاهش یافت اما طی روزهای آینده به تدریج افزایش می یابد و از اوایل هفته آینده هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می شود.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ایستگاه فرودگاه زنجان با ۲ درجه سانتیگراد خنکترین و گیلوان با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان پنج و ۱۵ درجه، ابهر هشت و ۱۳، خرمدره هفت و ۱۳ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۰ درجه، قیدار سه و ۱۱ درجه، سلطانیه سه و ۱۲ درجه و ماهنشان هشت و ۲۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد