Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار اماموردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از ثبت نهمین اهدای عضو در زنجان از آغاز سال‌جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: این ایثار به نام خانواده مرحوم قربانعلی صالحی ثبت شده است.

مسؤول شبکه فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در تشریح وضعیت مرحوم قربانعلی صالحی گفت: وی به دلیل سانحه رانندگی به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیمار ناشی از سانحه رانندگی از ساکنان روستای قروه از توابع شهرستان ابهر بود، تصریح کرد: با وجود تلاش‌های صورت گرفته، متاسفانه بیمار مورد نظر دچار مرگ مغزی شد.

اماموردی تاکید کرد: با تلاش تیم شبکه فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، رضایت خانواده بیمار مرگ مغزی برای اهدای عضو کسب شد.

مسؤول شبکه فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان کلیه‌ها، کبد و قلب مرحوم قربانعلی صالحی را اعضای اهدایی به بیماران نیازمند اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان دانشگاه علوم پزشکی زنجان اهدای عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و چهارمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، مرحوم مهدی قربانی ۴۸ ساله از مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که عمل اهدای عضو در بیمارستان منتصریه انجام گرفته است ادامه داد: کبد زنده یاد مهدی قربانی در این بیمارستان منتصریه به مردی ۴۵ ساله ساکن تربت جام که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد، پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحوم مهدی قربانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • جراحی عجیب پیوند عضو برای اولین بار در کشور
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد