Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرج نسبت به وضعیت وخیم کرونا هشدار داد.

دکتر منصور آذریان با اشاره به کاهش سن افرادی که به کرونا مبتلا می‌شوند، گفت: در موج پنجم کرونا، آمار مراجعین ما سه برابر شده و  در روز حدود ۶۰۰ مراجعه سرپایی داریم که ۱۰ تا ۱۵ درصد این موارد بستری می‌شوند.

وی با بیان اینکه  تخت‌های ما کاملاً پر شده است، اعلام کرد: در موج کنونی اطفال هم به کرونا مبتلا می‌شوند و در حال حاضر در تخت‌های آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی.یو اطفال نیز بیماران کووید بستری هستند.

وی در خصوص میزان مرگ و میر بر اثر ابتلا به کرونا در موج جدید هم گفت: اگرچه آمار مرگ و میر هنوز به شدت بالا نرفته اما در حال قابل توجه شدن است.

وی با اشاره به خستگی پرسنل بیمارستان تصریح کرد: خواهش می‌کنم از تجمعات پرهیز کنید چون تنها راه مقابله با این بیماری پیشگیری است و تقاضا دارم با استفاده از ماسک و خودداری از تجمعات و دورهمی به خودتان و جانتان بها دهید.

عنایتی از پرستاران بخش کرونای بیمارستان امام علی(ع) کرج هم به خانوادگی شدن ابتلا به کرونا اشاره کرد و گفت: موارد زیادی از ابتلا ۲۰ تا ۳۰ نفره افراد فامیل در تجمعاتی چون عروسی یا عزا داشته‌ایم. در یک مورد عروس جوان یک هفته بعد از مراسم عروسی به کرونا مبتلا شد و متأسفانه فوت کرد.

عنایتی افزود: مواردی هم بوده که تمام اعضای یک خانواده بر اثر کرونا فوت کرده‌اند و فقط یکی از اعضا زنده مانده است.

جلیلیان یکی دیگر از پرستاران بیمارستان امام علی(ع) کرج هم گفت: شاهد بستری شدن بیماران زیر ۵۰ سال سن هستیم و همچنین ابتلای خانوادگی به کرونا هم در این موج در حال افزایش است. در ابتلاهای خانوادگی مواردی بوده که منجر به فوت پدر، مادر و حتی فوت دو فرزند شده است.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، زنده یاد ام البنین حق بین، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.   دکتر ابراهیم خالقی افزود: یک کلیه این بانوی مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۳۸ ساله ساکن نیشابور که سال ها از نارسایی کلیه در رنج بود، اهدا و پیوند شد.   مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کبد این بانوی مرگ مغزی به بانوی ۶۰ ساله ساکن تربت حیدریه که سالها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، در بیمارستان منتصریه پیوند شد.   خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بانوی مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.   واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیگر خبرها

  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در گورهای جمعی غزه
  • جزییات تازه از اسم بیماری که ترانه علیدوستی به آن مبتلا شده است
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • خانواده مهم‌ترین محل برای رشد فردی است
  • مرگ دلخراش عروس خانم در جشن عروسی
  • حمایت تمام قد بازیکن پرتغالی تراکتور از شجاع خلیل زاده + عکس