Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزبه زورقی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در سال ۹۷ یک زمین فوتبال ویژه نابینایان و کم بینایان از طریق اعتبارات وزارت ورزش و جوانان در مجموعه انقلاب احداث و تنها زمینی است که داری دیوار ثابت می باشد.

وی اضافه کرد: این در حالی است که تاکنون و با وجود دستور وزیر ورزش و جوانان این زمین در اختیار هیات نابینایان و کم بینایان استان قرار نگرفته و به دلیل عدم نگهداری صحیح بخشی از کابل کشی زمین فوتبال، فنس و درهای سرویس رختکن آن به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زورقی با بیان اینکه آسیب های جدی به تنها زمین اختصاصی فوتبال نابینایان و کم بینایان استان البرز وارد شده تصریح کرد: به همین منظور جلساتی برگزار که درخواست مان این بود که حراست این  زمین را خودمان تا زمان واگذاری زمین به صورت قانونی به این هیات مطابق دستور وزیر ورزش و جوانان بر عهده بگیریم.

وی ادامه داد: انتظار ما از اداره کل ورزش و جوانان استان نیز این است که کار واگذاری قانونی این زمین را به هیات که زمان بر شده سریعتر به اتمام برساند تا ورزشکاران نابینا و کم بینا استان که دارای محدودیت های زیادی هستند بتوانند از این ظرفیت استفاده نمایند.

رییس هیات نابینان و کم بینایان البرز عنوان کرد: سال گذشته موفق به استفاده از این زمین به دلیل ویروس کرونا نشده ایم، اما زمین در اختیار مدیریت مجموعه بوده که اجاره داده می شود اما درآمدهای حاصل از این اجاره نیز مشخص نیست و به حساب خزانه و هیات ما واریز نشده، به همین منظور در حال پیگیری هستیم تا این درآمدها نیز وصول شود.

زورقی ادامه داد: این در حالی است که از مدیر کل ورزش و جوانان چندین بار درخواست و مکاتبه کردیم اما جوابی تاکنون به ما داده نشده، این خواسته ورزشکاران کم بینا و نابینا البرزی است که تکلیف درآمدهای وصولی در نیمه دوم سال ۹۸ و کل سال ۹۹ مشخص شود.

برچسب‌ها فدراسیون نابینایان وزارت ورزش و جوانان استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون نابینایان وزارت ورزش و جوانان استان البرز فدراسیون نابینایان وزارت ورزش و جوانان استان البرز ورزش و جوانان کم بینایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال