Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ولی‌اله نصر روز چهارشنبه افزود: این اقدام در راستای مسوولیت اجتماعی، فعالیت‌های جهادی و با همکاری معاونت مشارکت‌های مردمی این اداره‌کل و با همت پایگاه بسیج شهید زرین صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه برای تهیه این مخازن ۵۰۰ لیتری آب، خیران استان که بازوهای توانمند بهزیستی محسوب می‌شوند بسیار همت کردند گفت: استان اصفهان همچون گذشته در کنار مردم خوب استان‌های دیگر است و امیدوار هستیم ارسال این محموله و محموله‌های دیگر بتواند بخشی از مشکلات مددجویان سیستان و بلوچستان را مرتفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی اصفهان افزود: در این پویش خیران و اقشار مختلف مردم، کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای تهیه اقلام ضروری و مورد نیاز بمنظور تامین آب آشامیدنی روستاییان سیستان و بلوچستان هدیه کردند.

سرپرست معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان اصفهان پیش از این از اجرای سه پویش "نذر آب"، "با من بازی کن" و "مهر و مهربانی" خبر داده بود.

امید رحمانیان گفت: اجرای پویش نذر آب با توجه به بحران خشکسالی بخصوص در استان سیستان و بلوچستان و روستای "بنت" صورت گرفت که در این راستا خیران و مردم کمک‌های خود را از طریق کد دستوری اعلام شده به حساب این سازمان واریز کردند.

برچسب‌ها کم آبی اصفهان مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کم آبی اصفهان مشارکت های مردمی کم آبی اصفهان مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان پیوستن هنرمندان به پویش مردمی وعده صادق به همت حوزه هنری گلستان

رئیس حوزه هنری گلستان اعلام کرد: هنرمندان و کنشگران فرهنگی می‌توانند با ارسال فیلم از شعرخوانی، قرائت متن، دکلمه و دیگر آثار هنری سمعی و بصری در زمینه وعده صادق به شماره ۰۹۱۱۳۷۰۰۳۶۵ و یا ادمین صفحات حوزه هنری گلستان به این پویش مردمی ملحق شوند.

حسام بنی فاطمه افزود: این آثار در صفحات مجازی حوزه هنری گلستان مانند ایتاء، اینستاگرام و بله بارگذاری می‌شود.

او گفت: علاقمندان به مدت یک هفته برای ارسال آثار خود فرصت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ارسال پیامک هشدار درخصوص سیلاب به ساکنان سیستان و بلوچستان
  • مردم استان‌های جنوبی برای احتمال وقوع سیل آماده باشند
  • انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان
  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی خیران استان اصفهان برای آزادی زندانیان
  • فراخوان پیوستن هنرمندان به پویش مردمی وعده صادق به همت حوزه هنری گلستان
  • رابط مردمی سازی دانشگاه سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • دشمنان چشم دیدن پیشرفت سیستان و بلوچستان را ندارند
  • جشن و شادمانی مردم سیستان و بلوچستان از حمله مقتدرانه ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردو‌های جهادی است